1,23 mln widzów programu „Totalne remonty Szelągowskiej”. TVN zarobił z reklam 15,78 mln zł
Nowy program „Totalne remonty Szelągowskiej” oglądało średnio 1,23 mln widzów. Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 15,78 mln zł.
Premierowe odcinki programu „Totalne remonty Szelągowskiej” na antenie TVN oglądać można było w poniedziałki o godz. 21.30, w okresie od 5 października do 23 listopada br. Średnia widownia cyklu wyniosła 1,23 mln osób, co przełożyło się na 9,70 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,95 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek z 2 listopada - zgromadził przed telewizorami 1,34 mln oglądających.
TVN w paśmie nadawania „Totalnych remontów Szelągowskiej” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy gł. seriale „M jak miłość” i „O mnie się nie martw”, osiągała 15,79 proc. udziału. Drugi był Polsat (gł. filmy fabularne i „Love Island. Wyspa miłości”; 9,90 proc.), a czwarta - TVP1 („Teatr TV”; 3 proc.).
Również wśród widzów w grupie 16-59 TVN był stacją trzeciego wyboru. Z kolei w grupie 16-49 stacja zajęła miejsce drugie (minimalnie przegrywając z TVP2).
Wpływy z reklam wokół premierowch odcinków „Totalnych remontów Szelągowskiej” wyniosły 15,78 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
W ramach nowego projektu Dorota Szelągowska wraz z ekipą przeprowadza metamorfozę całego domu lub mieszkania. Bohaterowie dowiadują się o przemianie swojego lokum dopiero na początku odcinka - jest to dla nich zupełne zaskoczenie.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,23 mln widzów programu „Totalne remonty Szelągowskiej”. TVN zarobił z reklam 15,78 mln zł