„Triathlon: szczyt formy” - wydanie specjalnie miesięcznika „Logo”
We wtorek 9 czerwca br. w sprzedaży ukaże się specjalne wydanie miesięcznika „Logo” o trójboju „Triathlon: szczyt formy”.
Pismo zostało podzielone na trzy części tematyczne - „Pływanie”, „Kolarstwo” i „Bieganie”. Czytelnicy będą mogli sprawdzić swoją wydolność, poznać metody na regenerację, a także dowiedzą się, jak wykonać trening oddechowy. W „Triathlon: szczyt formy” znalazły się podpowiedzi dotyczące m.in. tempa pływania i techniki jazdy na rowerze, a także wskazówki dotyczące przygotowań do startu w zawodach.
Poradnik przygotowała redakcja brytyjskiego magazynu poświęconego trójbojowi „220 Triathlon”, wydawanego przez Immediate Media Company Bristol Limited. Treści zostały dostosowane do warunków polskich.
„Triathlon: szczyt formy” liczy 116 stron i ukaże się w formacie 218 x 285 mm. Wydanie kosztuje 14,99 zł.
Sprzedaż wydania specjalnego miesięcznika „Logo” wspiera kampania promocyjna w prasie („Metro”, „Gazeta Wyborcza” i jej dodatki) i internecie (grupa Gazeta.pl, w szczególności Sport.pl). Kampanię wykonał i zaplanował dział marketingu pionu czasopisma i prasa bezpłatna Agory.
Z danych ZKDP wynika, że w lutym 2015 roku sprzedaż ogółem miesięcznika „Logo” wyniosła 24 197 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Triathlon: szczyt formy” - wydanie specjalnie miesięcznika „Logo”