Tuż przed Cannes Lions organizacja timeTo zwraca uwagę na problem molestowania w środowisku reklamy
Brytyjska organizacja timeTo na krótko przed rozpoczęciem festiwalu kreatywności Cannes Lions zainicjowała akcję, w której zwraca uwagę na problem molestowania seksualnego w branży marketingu i reklamy.
Akcja w szczególny sposób napiętnuje niewłaściwe zachowania mężczyzn wobec kobiet podczas różnego typu imprez i spotkań branżowych.
Osią kampanii jest spot pokazujący młodą kobietę, która chce wrócić taksówką z imprezy. Z offu dobiega jednak głos mężczyzny, prawdopodobnie jej przełożonego, który nachalnie namawia ją by zmieniła zdanie. Dziewczyna upiera się, że pojedzie sama do hotelu, jednak mężczyzna, nieproszony, wsiada do taksówki i nie pozwala jej odjechać samej. Sytuacja staje się dla bohaterki coraz mniej komfortowa.
Na koniec filmu pojawia się plansza z pytaniem „Where do you draw the line?” ("Gdzie wyznaczysz granicę?").
Dodatkowo w ramach akcji, w okolicach Cannes stanęły specjalne billboardy pokazujące przesłanie kampanii. Działania uzupełniają posty w social mediach oraz samplig gadżetów z hasłami z billboardów wśród uczestników festiwalu Cannes Lions.
Kampanię przygotowała agencja Lucky Generals.
Festiwal reklamowy Cannes Lions obędzie się w dniach 17-21 czerwca.
Dołącz do dyskusji: Tuż przed Cannes Lions organizacja timeTo zwraca uwagę na problem molestowania w środowisku reklamy
IleWersjiModyfikacjiMojegoNickadodalesNaCzarnaListeSkryptuBlokujacegoNiewygodnycHKomentujacych?PrzeciezJuzWieszZeNaFachowcaTakieSztuczkiNiedzialaja:)
JesliZobaczeTakaKoniecznoscToKazdaGrupeAdmiNistRatorowZlamieZrobieCoZechceTakJakUczynilemNaInteriiCzyWirtualnejPolsce.JakToLecialo...JeszczeSieTakiNieNarodzilCOdalbyMIrade...
zapraszaMdOmnieNAadresChomikuj pl.wpiszNazweiMojegoNicka w ww yy ss zz uu kk ii ww aa rr cc ee