"Fakty" i "Mask singer" najdroższe w cenniku reklamowym TVN
W opublikowanym na marzec cenniku reklamowym TVN Media najwyższe ceny mają spoty emitowane przy "Faktach" i nowym programie "Mask Singer".
69,2 tys. zł netto (cena za 30-sek. spot, bez rabatów) trzeba zapłacić za reklamę przy "Faktach" niedzielny wieczór. Stawka dla emisji w dni robocze jest niższa i wynosi 57,8 tys. zł.
Spot przy serwisie sportowym kosztuje 52,2 tys. zł w dni powszednie i 54,3 tys. zł dla emisji w niedzielny wieczór. Ceny dla prognozy pogody wynoszą odpowiednio 44,1 tys. zł i 49,8 tys. zł.
53,1 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy nowym programie w TVN - "Mask Singer" emitowanym w sobotnie wieczory. Na niewiele mniej - bo na 50,2 tys. zł - wyceniono reklamy przy nowych odcinkach "Kuchennych rewolucji".
Spot przy "Masterchef junior" (niedzielny wieczór) kosztuje 40,9 tys. zł, przy "Ślubie od pierwszego wejrzenia" (wtorek wieczór)- 38,1 tys zł, przy "Przez Atlantyk" (środa wieczór) - 31,7 tys. zł.
Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku przy serialu "Na Wspólnej" zapłacą 34,6 tys. zł, przy nowym serialu "Pajęczyna" (niedziela wieczór" - 25,7 tys. zł, przy "Milionerach" - 38,1 tys. zł.
TVN będzie transmitować w marcu kolejne konkursy skoków narciarskich w ramach Pucharu Świata. W tym przypadku bloki reklamowe podlegają indywidualnej wycenie.
TVN Media jako drugi z telewizyjnych brokerów reklamowych - po biurze reklamy TVP - podało ceny reklam na marzec.
Według danych Nielsen Audience Measurement w ostatnim tygodniu stycznia br. średnia widownia minutowa TVN wynosiła 522 865 widzów, a udział w rynku oglądalności - 7,74 proc.
Dołącz do dyskusji: "Fakty" i "Mask singer" najdroższe w cenniku reklamowym TVN