SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Media proponuje nowy produkt Native Lead z gwarancją zasięgu publikowanych treści

Biuro reklamy TVN Media proponuje swoim klientom nowe rozwiązanie reklamowe – Native Lead. Powstało ono wspólnie z redakcjami serwisów Zdrowie TVN i „Dzień Dobry TVN” oraz klientem HomeDoctor.

Nowy produkt reklamowy w ofercie TVN Media – Native Lead to pakiet działań, w ramach którego cele klientów realizowane są w dwóch obszarach: gwarancji zasięgu publikowanych treści oraz rozliczenia za efekt: CPC (cost per click – stała stawka za kliknięcie w reklamę), CPL (cost per lead – stawka za dostarczenie określonej akcji), CPS (cost per sale – prowizja od sprzedaży), CPD (cost per download – koszt pobrania materiału).

Produkt Native Lead ma umożliwić markom budowanie komunikacji i jej rozliczanie w oparciu o treści redakcyjne, które będą tematycznie dopasowane do potrzeb klienta w oparciu o autorską technologię TVN (o silnik rekomendacji Horacy). Równolegle będą też tworzone nowe treści, dedykowane dla danej marki.

Oferta ma różnić się od tych dostępnych na rynku, ponieważ będzie korzystać z danych real time (w czasie rzeczywistym), w oparciu m.in. o social listening (monitorowanie social mediów pod kątem wzmianek o produkcie), search signals (wyszukiwanie) czy web analytics (analiza stron www) – pozwalające określić, jakich treści i informacji poszukuje grupa docelowa. Dodatkowo możliwe będzie optymalizowanie treści na podstawie monitoringu wybranych słów kluczowych.

Rozwiązanie po raz pierwszy wykorzystano we współpracy z platformą telemedyczną HomeDoctor.pl, za pośrednictwem której użytkownicy mogą odbyć konsultację z lekarzami na odległość.

- Założenia kampanii zostały zrealizowane na poziomie 156 proc. w zakresie udanych przejść do strony klienta. Tak dobre wyniki udało się osiągnąć również dzięki zaufaniu, jakim obdarzył nas klient transparentnie dzieląc się z nami danymi. Zachęcamy do takiej otwartości przy akcjach performance. Obecnie pracujemy nad drugą odsłoną tej kampanii – komentuje Agnieszka Gajzler, dyrektor Strategii i rozwoju digital w TVN Media.

Za autorską koncepcję i jej wdrożenie odpowiada zespół Innovation Hub, działający w strukturze biura reklamy TVN Media. To zespół, którego zadaniem jest tworzenie innowacyjnych produktów na styku kanałów digitalowych i telewizji. Tworzy nowe rozwiązania w obszarach: content marketing, native advertising, e-commerce, performance, big data insights, influencers.

 

Dołącz do dyskusji: TVN Media proponuje nowy produkt Native Lead z gwarancją zasięgu publikowanych treści

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl