TVN nowym liderem, TVP1 i Polsat ze spadkami. 7 mln widzów „M jak miłość”
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował TVN. Stacja ta pierwsze miejsce zajęła również wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVN w okresie od 24 do 30 listopada 2014 roku zwiększył się o 0,45 pkt. proc. do 12,68 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Z pierwszej na drugą lokatę spadła TVP1, której udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 0,89 pkt. proc. i wyniósł 12,30 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się Polsat. Jego wynik to 11,48 proc., po spadku o 0,63 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (9,80 proc.; do góry o 0,77 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,56 proc.; + 0,33 pkt. proc.), Puls 2 (1,55 proc.; + 0,06 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,11 proc.; + 0,03 pkt. proc.), TVP ABC (0,79 proc.; + 0,17 pkt. proc.) i Cartoon Network (0,67 proc.; + 0,05 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 17.11 - 23.11.2014 r. | 24.11 - 30.11.2014 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVN | 854 363 | 12,23% | 892 543 | 12,68% |
2 | TVP1 | 921 348 | 13,19% | 865 939 | 12,30% |
3 | Polsat | 846 381 | 12,11% | 807 816 | 11,48% |
4 | TVP2 | 631 091 | 9,03% | 689 769 | 9,80% |
5 | TVN7 | 225 563 | 3,23% | 250 683 | 3,56% |
6 | TV PULS | 227 344 | 3,25% | 228 092 | 3,24% |
7 | TV4 | 210 530 | 3,01% | 211 112 | 3,00% |
8 | TVN24 | 221 571 | 3,17% | 197 083 | 2,80% |
9 | TVP INFO | 223 532 | 3,20% | 189 544 | 2,69% |
10 | Puls 2 | 104 312 | 1,49% | 109 220 | 1,55% |
11 | Polsat2 | 107 338 | 1,54% | 102 835 | 1,46% |
12 | TTV - Twoja Telewizja | 89 318 | 1,28% | 92 566 | 1,32% |
13 | TVP Seriale | 84 976 | 1,22% | 85 210 | 1,21% |
14 | TVP Regionalna | 75 744 | 1,08% | 77 942 | 1,11% |
15 | TV6 | 71 265 | 1,02% | 71 133 | 1,01% |
16 | Polsat News | 74 093 | 1,06% | 67 548 | 0,96% |
17 | TVP Rozrywka | 67 852 | 0,97% | 66 622 | 0,95% |
18 | TVP ABC | 43 324 | 0,62% | 55 335 | 0,79% |
19 | Cartoon Network | 43 653 | 0,62% | 47 370 | 0,67% |
20 | TVN Style | 43 936 | 0,63% | 46 856 | 0,67% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,52 pkt. proc. do 14,66 proc. udziału. Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,21 pkt. proc. do 13,28 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła TVP1 - spadek o 1,10 pkt. proc. do 8,57 proc. udziału. Z kolei na czwartym miejscu ulokowała się Dwójka (do góry o 0,38 pkt. proc. do 7,97 proc.).
Wszyscy 16-49 | 17.11 - 23.11.2014 r. | 24.11 - 30.11.2014 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVN | 382 780 | 14,14% | 405 886 | 14,66% |
2 | Polsat | 365 134 | 13,49% | 367 691 | 13,28% |
3 | TVP1 | 261 674 | 9,67% | 237 288 | 8,57% |
4 | TVP2 | 205 455 | 7,59% | 220 850 | 7,97% |
5 | TV PULS | 111 518 | 4,12% | 116 524 | 4,21% |
6 | TV4 | 93 055 | 3,44% | 99 535 | 3,59% |
7 | TVN7 | 86 805 | 3,21% | 87 822 | 3,17% |
8 | TVN24 | 64 592 | 2,39% | 57 759 | 2,09% |
9 | Puls 2 | 44 145 | 1,63% | 47 382 | 1,71% |
10 | TTV - Twoja Telewizja | 41 314 | 1,53% | 43 274 | 1,56% |
11 | Polsat2 | 44 898 | 1,66% | 41 249 | 1,49% |
12 | TVP Seriale | 33 334 | 1,23% | 38 585 | 1,39% |
13 | TV6 | 33 389 | 1,23% | 31 847 | 1,15% |
14 | TVP INFO | 32 293 | 1,19% | 29 771 | 1,07% |
15 | Eska TV | 20 012 | 0,74% | 26 318 | 0,95% |
16 | TVN Style | 23 515 | 0,87% | 24 278 | 0,88% |
17 | Discovery | 22 863 | 0,84% | 24 260 | 0,88% |
18 | Polo TV | 24 167 | 0,89% | 24 146 | 0,87% |
19 | Comedy Central | 21 802 | 0,81% | 24 012 | 0,87% |
20 | TVN Turbo | 20 566 | 0,76% | 22 652 | 0,82% |
1 2
Dołącz do dyskusji: TVN nowym liderem, TVP1 i Polsat ze spadkami. 7 mln widzów „M jak miłość”