TVN z akcją społeczną przed startem programu „Autentyczni” (wideo)
W związku ze startem programu „Autentyczni” telewizja TVN przygotowała szereg aktywności, mających celu zwiększenie świadomości na temat autyzmu. Jedną z nich jest stworzony w ramach akcji społecznej materiał wideo „Siła w spektrum!"'
W materiale pojawiło się sześć osób w spektrum autyzmu oraz ich bliskich, którzy zebrali się na odwagę, by szczerze opowiedzieć o sobie i swoich potrzebach. - W filmie można usłyszeć historie pięknych, wrażliwych, autentycznych osób, które nie godzą się na krzywdzące stereotypy krążące wokół autyzmu. To ludzie, którzy zapragnęli, by ich głos został w końcu usłyszany - podaje stacja.
Spot trafił na YouTube, pojawi się też w TVN24, „Dzień dobry TVN”, w serwisach online grupy, a być może też w innych pasmach TVN. Przygotował go zespół YouTube TVN Warner Bros. Discovery.
W programie „Autentyczni” 50 osób spróbuje swoich sił w roli dziennikarzy. Wszyscy zaproszeni do projektu uczestnicy, wspólnie wezmą udział w rozmowie z zaproszonym gościem. Sam wywiad będzie poprzedzony odpowiednim przygotowaniem. Rolę moderatora będzie pełnił Maciej Stuhr.
Dzięki spotkaniu, zarówno widzowie, jak i zaproszone gwiazdy, będą mogły bliżej poznać oraz lepiej zrozumieć zróżnicowany odbiór rzeczywistości przez osoby w spektrum. Podczas wywiadu pojawiają się tutaj zarówno tematy luźne i niezobowiązujące, jak i te trudne oraz wymagające dla gościa.
Robert Makłowicz i Natalia Kukulska gośćmi “Autentyczni”
TVN pierwszy odcinek „Autentycznych” z udziałem Roberta Makłowicza pokaże w środę 1 listopada o 20.05 - to wydanie zostało już nagrane. Drugi odcinek z Natalią Kukulską wyemitowany zostanie 2 listopada o tej samej porze. Za produkcją wykonawczą odpowiada firma Golden Media Polska.
Program jest oparty na formacie „The A Talks”, stworzonym przez francuskich filmowców - Oliviera Nakache oraz Erica Toledano, reżyserów m.in. wzruszającego i skłaniającego do refleksji filmu „Nietykalni”.
Lokalne wersje „The A talks” mają powstać w m.in. Hiszpanii, Izraelu, Włoszech, Niemczech, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Australii i Irlandii.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.
Dołącz do dyskusji: TVN z akcją społeczną przed startem programu „Autentyczni” (wideo)