SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN24.pl zdecydowanym liderem. W górę TVP.info i Polsatnews.pl, w dół Telewizjarepublika.pl (stacje informacyjne w sieci)

Wśród serwisów internetowych telewizyjnych stacji informacyjnych zdecydowanie najpopularniejsze jest TVN24.pl. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły TVP.info i Polsatnews.pl, a spadek - Telewizjarepublika.pl. TVP.pl jest popularniejszy od TVN.pl.

W sierpniu br. TVN24.pl odwiedziło 7,14 mln realnych użytkowników, czyli 26,44 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali oni na portalu 118,37 mln odsłon, a każdy spędził na nim przeciętnie 73 minuty i 39 sekund - pokazują wyniki badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

TVN24.pl jest zdecydowanym liderem wśród serwisów internetowych telewizyjnych stacji informacyjnych pod względem liczby użytkowników i odsłon. Zajmujący drugą pozycję TVN24BiS.pl zanotował 1,94 mln odwiedzających i 6,73 mln odsłon, TVP.info - 1,67 mln użytkowników i 10,53 mln odsłon, a Polsatnews.pl - 1,18 mln użytkowników i 5,08 mln odsłon.

Zestawienie zamykają Telewizjarepublika.pl (359,5 tys. użytkowników i 4,45 mln odsłon) i Superstacja.tv (58,6 tys. użytkowników i 4,37 mln odsłon). Przy czym w tym ostatnim serwisie odwiedzający spędził przeciętnie aż 4 godziny, 34 minuty i 32 sekundy. W przypadku Telewizjarepublika.pl średni czas korzystania wyniósł 21 minut i 16 sekund, a na TVP.info - 19 minut i 45 sekund. Natomiast TVN24BiS.pl i Polsatnews.pl

Zaznaczmy, że serwisy poszczególnych stacji mają różne układy tematyczne. Przykładowo na TVN24.pl jest dział sportowy, który w przypadku Telewizji Polsat działa na portalu TVP.pl, a w przypadku Polsatu jako osobny serwis Polsatsport.pl.

Zdecydowanie najbardziej rozbudowane są portale TVN i TVP, w przypadku których w badaniu Gemius/PBI wydzielone są też niektóre sekcje.

Na TVN24.pl dział z prognozami pogody miał w sierpniu 3,25 mln użytkowników i 21,15 mln odsłon, strona główna - 1,59 mln użytkowników i 38,43 mln odsłon, a sekcja warszawska - 1,48 mln użytkowników i 10,23 mln odsłon. Witryny niektórych programów informacyjnych i publicystycznych, na czele z „Faktami” funkcjonują w ramach portalu TVN.pl, który zanotował 2,95 mln odwiedzających i 8,71 mln odsłon.

Na stronie głównej TVN24.pl użytkownik spędził przeciętnie 3 godziny, 30 minut i 45 sekund.

Z kolei portal TVP.pl odwiedziło w sierpniu 3,89 mln internautów, którzy wykonali w nim 38,38 mln odsłon i spędzili średnio po godzinie, 59 minut i 31 sekund.

Sekcja sportowa zanotowała 1,32 mln użytkowników i 10,51 mln odsłon, a dział określony jako informacyjny - 586,5 tys. użytkowników i 1,73 mln odsłon.

Tylko na komputerach TVN24.pl zanotował 2,92 mln użytkowników, 44,48 mln odsłon oraz godzinę, 52 minuty i 31 sekund średniego czasu korzystania przez odwiedzającego.

Na TVP.info użytkownik spędził przeciętnie 38 minut i 42 sekundy, na Telewizjarepublika.pl - 22 minuty i 58 sekund, a na Superstacja.tv - 21 minut i 21 sekund.

Z kolei na urządzeniach mobilnych TVN24.pl odwiedziło 5,41 mln internautów, którzy wykonali 73,89 mln odsłon i spędzili średnio po 36 minut i 23 sekundy.

TVN24BiS przy 1,35 mln użytkowników zanotował 4,46 mln odsłon, a TVP.info - przy 1,16 mln użytkowników 6,83 mln odsłon.

W skali roku TVN24.pl zyskał 0,95 pkt proc. zasięgu (3,7 proc. w górę), tracąc przy tym 6,99 mln odsłon oraz 5 minut i 44 sekundy średniego czasu korzystania przez użytkownika (to odpowiednio 5,6 i 7,2 proc. w dół). TVN24BiS zanotował wzrost o 0,94 pkt proc. zasięgu (15 proc.) oraz spadki o 687,6 tys. odsłon (9,3 proc.) oraz minutę i 58 sekund średniego czasu korzystania (33 proc.).

TVP.info zyskało 1,84 pkt proc. zasięgu i 1,25 mln odsłon (42,5 i 13,5 proc. w górę), przy spadku przeciętnego czasu spędzonego przez użytkownika o 37 sekund (czyli 3 proc.). Natomiast Polsatnews.pl osiągnął wzrosty o 0,9 pkt proc., 1,17 mln odsłon oraz 44 sekundy średniego czasu korzystania (25,9, 29,9 i 18,6 proc. w górę).

Natomiast serwis Telewizji Republiki zanotował spadki o 1,6 pkt proc. zasięgu i 3,81 mln odsłon (to 54,6 i 46,1 proc. w dół), przy wzroście przeciętnego czasu korzystania o 6 minut i 41 sekund (45,8 proc.). Superstacja.tv mimo spadku zasięgu o 0,15 pkt proc. (czyli 40,5 proc.) osiągnęła ponad ośmiokrotnie więcej odsłon oraz 30-krotnie dłuższy średnic czas korzystania niż rok wcześniej.

Na TVN24.pl duży spadek odwiedzalności zanotowała sekcja Kontakt24 - straciła 0,63 pkt proc. zasięgu, 833,2 tys. odsłon oraz 45 sekund średniego czasu korzystania (to odpowiednio 18,7, 36,4 i 30 proc. w dół). Natomiast strona główna co prawda zyskała 0,27 pkt proc. zasięgu (4,8 proc.), ale zanotowała spadki o 4 mln odsłon (9,4 proc.) oraz 22 minuty i 55 sekund średniego czasu korzystania (9,8 proc.).

Z kolei TVN.pl osiągnął wzrosty o 4,18 pkt proc. zasięgu i 2,02 mln odsłon (62 i 30,1 proc. w górę), przy spadku przeciętnego czasu spędzonego przez użytkownika o 64 sekundy (29,8 proc.).

Z kolei TVP.pl zyskał 1,42 pkt proc. zasięgu i 1,23 mln odsłon (10,9 i 3,3 proc.), tracąc 3 minuty i 54 sekundy średniego czasu korzystania (3,2 proc. w dół).

Sekcja informacyjna przy wzroście zasięgu o 0,09 pkt proc. (2,8 proc.) zanotowała spadki o 177,6 tys. odsłon (5,3 proc.) oraz 3 minuty i 50 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez użytkownika (16,1 proc.). Dział sportowy zyskał 0,63 pkt proc. zasięgu, 1,89 mln odsłon oraz 4 minuty i 36 sekund średniego czasu korzystania (to 14,8, 22 i 9,1 proc.), a strony seriali i programów -  0,53 pkt proc. zasięgu i 477,4 tys. odsłon (56,4 i 44,7 proc.).

Natomiast duże spadki zanotowała sekcja określona jako pozostała.

Dołącz do dyskusji: TVN24.pl zdecydowanym liderem. W górę TVP.info i Polsatnews.pl, w dół Telewizjarepublika.pl (stacje informacyjne w sieci)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Klari
Brawo! A „Oni” (dziennikarze Grupy TVN) akurat „haratają w gałę”! To właśnieTVN24 się nie leni i wygrywa (znowu), z konkurencją, bo TVP manipuluje faktami, POLSAT przekazuje i manipuluje, TVN24 przekazuje fakty – całą prawdę całą dobę.
I dlatego Morawiecki nie lubi TVN-u i kłamstwami obraża Polaków. Prawda ( i ta na taśmach) ma to do siebie, że zapiera. Fałsz ma to do siebie, że wychodzi na jaw. I wtedy najlepszą obroną jest atak, atak na Onet, TVN i GW.
odpowiedź
User
olga
TV Republika...tam jeszcze ktoś zagląda????
odpowiedź
User
sad1`
Superstacja taki wysoki czas oglądania. Co tam robią?xd
odpowiedź