SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,1 mln zł z emisji bloku reklamowego na rzecz akcji #TVNpomagajmysobie

Szacowane wpływy z wyemitowanego w sobotę, 12 grudnia bezpośrednio po głównym wydaniu „Faktów”, charytatywnego bloku reklamowego wyniosły 1,1 mln zł.

Środki zostaną w całości przekazane na cel akcji #TVNpomagajmysobie, w ramach której dotknięte kryzysem związanym z COVID-19 restauracje przygotowują posiłki dla najuboższych.

- Dziękujemy wszystkim widzom i klientom Biura Reklamy TVN Media, którzy wsparli akcję #TVNpomagajmysobie. Dzięki temu, w całej Polsce będzie można zakupić kilkadziesiąt tysięcy posiłków dla osób najuboższych - komentuje Marcin Barcz, dyrektor komunikacji korporacyjnej TVN Grupa Discovery. - Przygotują je restauracje, które także przeżywają trudny okres a dzięki akcji nie tylko otrzymają zlecenia, ale również pomogą innym. To kolejny dowód na to, że w jedności tkwi wielka siła a ten trudny czas ciężko byłoby przetrwać bez siebie nawzajem - dodaje.

Zamówienia posiłków w restauracjach będą realizowane również z wpływów pozyskanych od sponsorów Biura Reklamy TVN Media, funduszy zebranych przez Fundację TVN „Nie jesteś sam” oraz z przychodu ze sprzedaży pakietu Start VOD w serwisie Player.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,1 mln zł z emisji bloku reklamowego na rzecz akcji #TVNpomagajmysobie

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Irek
Brawoo TVN
odpowiedź
User
Irek
Brawoo TVN
odpowiedź