TVP wycenia reklamę przy meczu piłkarskiej reprezentacji Polski na 180 tys. zł
Ponad 181 tys. zł netto trzeba zapłacić za spot, który zostanie wyemitowany w Telewizji Polskiej w październiku przy eliminacyjnym meczu polskich piłkarzy do Mistrzostw Świata w Katarze. Biuro reklamy TVP rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na październik.
Na 181 tys. zł netto (cena dla spotu 30-sek., bez rabatów) wyceniono spoty, które zostaną wyemitowane w TVP1 i TVP Sport (tzw. sprzedaż łączona) przy eliminacyjnych meczach polskich piłkarzy do Mundialu w Katarze. 9 października odbędzie się mecz Polski z San Marino, a 12 października - z Albanią.
20 października TVP1 pokaże mecz rozgrywany w ramach Ligi Mistrzów - tu za reklamę trzeba zapłacić 91,4 tys. zł.
Wśród seriali TVP1 najdroższą w cenniku reklamowym pozycją jest serial "Wojenne dziewczyny" (emisja w niedzielne wieczory) - cena wynosi 107,6 tys. zł.
Stawka za spot przy "Ojcu Mateuszu" wynosi 49,5 tys. zł, a przy "Komisarzu Alexie" - 39,1 tys. zł.
Marketerzy zainteresowani obecnością przy programie "Rolnik szuka żony" muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 101,7 tys. zł.
Reklama przy "Wiadomościach" kosztuje 77,7 tys. zł. Cena spotu przy serwisie sportowym to z kolei 35,1 tys. zł w dni robocze i 40,1 tys. zł w niedziele, dla prognozy pogody stawki wynoszą odpowiednio: 79,1 tys. zł i 117,3 tys. zł.
W TVP2 tradycyjnie już najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy serialu "M jak miłość" - 132,2 tys. zł. Spot przy "Barwach szczęścia" kosztuje z kolei 74,7 tys. zł, a przy serialu "Na dobre i na złe" - 95,1 tys. zł.
Za obecność w bloku reklamowym przy emitowanym w piątkowe wieczory show "You Can Dance Nowa Generacja" marketerzy zapłacą 62,4 tys. zł, a przy sobotnim "The Voice of Poland" - 83,8 tys. zł.
Biuro reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy tv rozpoczęło sprzedaż reklam na październik.
Dołącz do dyskusji: TVP wycenia reklamę przy meczu piłkarskiej reprezentacji Polski na 180 tys. zł