TVP szuka firmy, która będzie mierzyć treści multimedialne i ruch w internecie
Telewizja Polska wybiera w przetargu firmę, która zajmie się pomiarem treści multimedialnych oraz ruchu w witrynach internetowych. Będzie z nią pracować przez rok.
Pomiarem ruchu w witrynach internetowych mają być objęte m.in. zachowania użytkowników oraz korzystanie ze stron i aplikacji internetowych.Usługa pomiaru obejmie również pomiar treści multimedialnych audio i wideo, w tym reklam emitowanych przez dedykowane odtwarzacze wideo osadzone na stronach portali TVP, w aplikacjach, jak również materiałów wideo osadzonych na stronach lub w aplikacjach podmiotów trzecich, korzystających z playerów Telewizji Polskiej.
Pomiarem mają być objęte wszystkie kontrolowane przez TVP domeny, serwisy, aplikacje mobilne, smart TV, HBB TV oraz treści multimedialne wykorzystywane za pośrednictwem komputerów, telewizorów i urządzeń mobilnych przez użytkowników z i spoza obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
Umowa z wybraną firmą zostanie zawarta na rok. Głównym i jedynym kryterium wyboru zwycięzcy jest cena.
Dołącz do dyskusji: TVP szuka firmy, która będzie mierzyć treści multimedialne i ruch w internecie