SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Twist” bardziej lifestylowy i z nową makietą

W czwartek 4 października br. ukazał się listopadowy numer miesięcznika „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Od tego wydania magazyn został odświeżony - ma więcej treści lifestylowych i nową makietę.

W poszerzonej sekcji lifestylowej czytelnicy znaleźć mogą materiały poświęcone modzie i urodzie. W magazynie prezentowane są też najnowsze stylizacje gwiazd, trendy z polskich sklepów, jak również porady dotyczące makijażu i fryzur.

Makieta „Twista” została unowocześniona, stała się bardziej przejrzysta, jednocześnie zachowany został dynamiczny i młodzieżowy charakter magazynu.

Bez zmian pozostała objętość pisma (88 stron) i jego cena (3,99 zł). Listopadowe wydanie ukazało się w nakładzie 125 tys. egz., a do całego nakładu dołączono metaliczną opaską do włosów.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem w I półroczu br. wyniosła 78 273 egz. (więcej na ten temat).


 

Dołącz do dyskusji: „Twist” bardziej lifestylowy i z nową makietą

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Do
Jak Twist wyszedł pierwszy raz raz, to był świetny magazyn... teraz to jakiś koszmar.
odpowiedź
User
berta
to jest przejrzyste? to jest nowoczesne i to jest lifestylowe?

to jest sznyt Bravo a nie miesięcznika lifestylowego.
odpowiedź