SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Twist' liderem, duży spadek 'Dziewczyny'

Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w październiku2008 roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największyspadek sprzedaży zanotowała "Dziewczyna" (Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "Twista" w październiku 2008 r. wyniosła 195 754egz. i była o 28 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłegoroku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Fun Club", który wpaździerniku sprzedał się w  ilości 131 572 egz. (wzrost o 3proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Popcorn" ze sprzedażąogółem na poziomie 120 863 egz. (wzrost o 3 proc.)

październik


2008

2007

ZKDPSprzedaż ogółem
Twist195754152 098
Fun Club131572127 778
Popcorn120863116 141
Dziewczyna96 620143 874
13 MagazynSzczęśliwej Nastolatki68 93779 625


Porównując dane z października ur. do danych z poprzedniegomiesiąca, widać, że wzrost sprzedaży ogółem odnotowały dwamiesięcznika: "Twist" i "Fun Club".

2008


październik

wrzesień

ZKDPSprzedażogółem
Twist195754189292
Fun Club131572123034
Popcorn120863128130
Dziewczyna96 620135129
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki68 93782 890

Dołącz do dyskusji: 'Twist' liderem, duży spadek 'Dziewczyny'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl