'Twist' liderem, duży spadek 'Dziewczyny'
Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w październiku2008 roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największyspadek sprzedaży zanotowała "Dziewczyna" (Axel Springer Polska).
Sprzedaż ogółem "Twista" w październiku 2008 r. wyniosła 195 754egz. i była o 28 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłegoroku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Fun Club", który wpaździerniku sprzedał się w ilości 131 572 egz. (wzrost o 3proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Popcorn" ze sprzedażąogółem na poziomie 120 863 egz. (wzrost o 3 proc.)
październik | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Twist | 195754 | 152 098 |
Fun Club | 131572 | 127 778 |
Popcorn | 120863 | 116 141 |
Dziewczyna | 96 620 | 143 874 |
13 MagazynSzczęśliwej Nastolatki | 68 937 | 79 625 |
Porównując dane z października ur. do danych z poprzedniegomiesiąca, widać, że wzrost sprzedaży ogółem odnotowały dwamiesięcznika: "Twist" i "Fun Club".
2008 | ||
październik | wrzesień | |
ZKDP | Sprzedażogółem | |
Twist | 195754 | 189292 |
Fun Club | 131572 | 123034 |
Popcorn | 120863 | 128130 |
Dziewczyna | 96 620 | 135129 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 68 937 | 82 890 |
Dołącz do dyskusji: 'Twist' liderem, duży spadek 'Dziewczyny'