SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tylko “Przyjaciółka” zyskała, została nowym liderem

W styczniu br. nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych została “Przyjaciółka”, która jako jedyna zanotowała wzrost w segmencie. Pozostałe dwa pisma straciły, najwięcej “Pani Domu”.

Na pierwsze miejsce z drugiego awansowała “Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Jej średnia sprzedaż ogółem w styczniu br. wyniosła 539 123 egz. i była wyższa o 7 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten od sierpnia ub.r. kosztuje 1,10 zł, wcześniej jego cena wynosiła 0,99 zł.

Na drugą pozycję z pierwszej spadła “Tina” (Wydawnictwo Bauer). Jej średni wynik to 529 405 egz. po spadku sprzedaży o 9,8 proc. Magazyn ten we wrześniu ub.r. podniósł cenę z 0,99 zł do 1,20 zł, ale i zwiększył objętość i wprowadził nowe działy.

Natomiast średnia sprzedaż ogółem trzeciej w rankingu “Pani Domu” (Edipresse Polska) w styczniu br. wyniosła 323 424 egz. i była o 11,9 proc. niższa niż rok wcześniej. To największy spadek w zestawieniu. Cena tego pisma wynosiła 0,99 zł (rok wcześniej 0,89 zł).

ZKDPstyczeń
Wirtualnemedia.pl20122011
TytułSprzedaż ogółem
Przyjaciółka539 123503 966
Tina529 405587 169
Pani Domu323 424367 035

 

W styczniu br. w porównaniu do grudnia ub.r. wszystkie dwutygodniki zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskała “Tina” (30,7 proc.).

ZKDPstyczeńgrudzień
Wirtualnemedia.pl20122011
TytułSprzedaż ogółem
Przyjaciółka539 123454 200
Tina529 405405 013
Pani Domu323 424275 976

Dołącz do dyskusji: Tylko “Przyjaciółka” zyskała, została nowym liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl