Tylko “Przyjaciółka” zyskała, została nowym liderem
W styczniu br. nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych została “Przyjaciółka”, która jako jedyna zanotowała wzrost w segmencie. Pozostałe dwa pisma straciły, najwięcej “Pani Domu”.
Na pierwsze miejsce z drugiego awansowała “Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Jej średnia sprzedaż ogółem w styczniu br. wyniosła 539 123 egz. i była wyższa o 7 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten od sierpnia ub.r. kosztuje 1,10 zł, wcześniej jego cena wynosiła 0,99 zł.
Na drugą pozycję z pierwszej spadła “Tina” (Wydawnictwo Bauer). Jej średni wynik to 529 405 egz. po spadku sprzedaży o 9,8 proc. Magazyn ten we wrześniu ub.r. podniósł cenę z 0,99 zł do 1,20 zł, ale i zwiększył objętość i wprowadził nowe działy.
Natomiast średnia sprzedaż ogółem trzeciej w rankingu “Pani Domu” (Edipresse Polska) w styczniu br. wyniosła 323 424 egz. i była o 11,9 proc. niższa niż rok wcześniej. To największy spadek w zestawieniu. Cena tego pisma wynosiła 0,99 zł (rok wcześniej 0,89 zł).
ZKDP | styczeń | |
Wirtualnemedia.pl | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 539 123 | 503 966 |
Tina | 529 405 | 587 169 |
Pani Domu | 323 424 | 367 035 |
W styczniu br. w porównaniu do grudnia ub.r. wszystkie dwutygodniki zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskała “Tina” (30,7 proc.).
ZKDP | styczeń | grudzień |
Wirtualnemedia.pl | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 539 123 | 454 200 |
Tina | 529 405 | 405 013 |
Pani Domu | 323 424 | 275 976 |
Dołącz do dyskusji: Tylko “Przyjaciółka” zyskała, została nowym liderem