Tylko „Życie na Gorąco” na minusie wśród tygodników yellow
W maju 2014 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które zanotowało jedyny spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskał magazyn „Na Żywo”.
Liderem w tym segmencie (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w maju 2014 roku względem maja 2013 roku zmalała o 1,38 proc. i wyniosła 569 871 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to jedyny spadek w zestawieniu.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 6 proc. do 311 512 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 226 042 egz., po wzroście o 1,86 proc.
Z kolei najwięcej zyskał tygodnik „Na Żywo”, który zajął jednak ostatnią pozycję. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się bowiem o 8,74 proc. do 175 755 egz.
Wirtualnemedia.pl |
maj |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco |
729 878 |
569 871 |
569 871 |
759 784 |
577 871 |
577 852 |
Twoje Imperium |
405 172 |
311 512 |
311 512 |
402 054 |
293 882 |
293 882 |
Rewia |
318 925 |
226 042 |
226 042 |
318 136 |
221 917 |
221 917 |
Świat & Ludzie |
302 462 |
196 414 |
196 414 |
287 470 |
188 269 |
188 269 |
Na Żywo |
273 722 |
175 755 |
175 755 |
263 398 |
161 636 |
161 636 |
W maju 2014 roku w porównaniu do kwietnia 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 4,42 proc.) pochwalić się mogło „Twoje Imperium”. Z kolei najwięcej stracił tygodnik „Świat & Ludzie” - było to 2,64 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
|||||
ZKDP |
maj |
kwiecień |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco |
729 878 |
569 871 |
569 871 |
760 689 |
576 546 |
576 546 |
Twoje Imperium |
405 172 |
311 512 |
311 512 |
420 161 |
298 331 |
298 331 |
Rewia |
318 925 |
226 042 |
226 042 |
325 326 |
220 436 |
220 436 |
Świat & Ludzie |
302 462 |
196 414 |
196 414 |
305 423 |
201 747 |
201 747 |
Na Żywo |
273 722 |
175 755 |
175 755 |
277 925 |
176 301 |
176 301 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Tylko „Życie na Gorąco” na minusie wśród tygodników yellow