SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tymbarkowanie promuje napoje Maspexu

Grupa Maspex rozpoczęła nową kampanię reklamową promującą napoje marki Tymbark. Przygotowały ją należące do Publicis Groupe agencje Publicis Worldwide i Starcom.

- Wspólny posiłek to często najważniejszy moment dnia. Czas, w którym możemy ze sobą pobyć, rozmawiać, cieszyć i śmiać się, poczuć łączące nas więzi. Często szukamy jednego słowa, które mogłoby oddać atmosferę oraz emocje towarzyszące takiemu spotkaniu. Dlatego stworzyliśmy je. Tymbarkowanie to bycie razem i wartościowy czas spędzany z bliskimi, szczególnie przy wspólnym posiłku – powiedziała Paulina Olszak, account supervisor Publicis Worldwide Poland.

Działania reklamowe obejmują promowanie napojów w dużych opakowaniach i będą prowadzone m.in. w telewizji i digitalu. Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis Worldwide. Za planowanie mediów odpowiada również należąca do Publicis Groupe agencja mediowa Starcom.

Stworzona przez agencję kreacja podkreśla, że Tymbark to okazje do spotkań z bliskimi. Przygotowany spot inspiruje do Tymbarkowania przy różnych okazjach: randkach, rodzinnych obiadach czy domówkach ze znajomymi.

 

Za planowanie mediów odpowiada należąca do Publicis Groupe agencja mediowa Starcom.

Dołącz do dyskusji: Tymbarkowanie promuje napoje Maspexu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl