Uczciwe "promocje od pierwszej sztuki" w sklepach Aldi
Dewizą najnowszej kampanii reklamowej dyskontów Aldi jest możliwie najniższa cena promocyjna już przy zakupie pierwszej sztuki dowolnego produktu spożywczego.
Sieć Aldi oferuje klientom zakup produktów żywnościowych w promocyjnej cenie już od pierwszej sztuki, co komunikuje w najnowszej kampanii, która właśnie wystartowała.
„Promocje od pierwszej sztuki” w Aldi
- Kampania „Promocje od pierwszej sztuki” ma na celu podkreślenie w komunikacji do klientów najważniejszych wartości i zasad, którymi kierujemy się na co dzień - prostoty działania, prostoty zakupów i cen, którym można zaufać. W sklepach naszej sieci klient nie musi kupować kilku opakowań danego produktu, aby skorzystać z promocyjnego rabatu, ponieważ obowiązuje on już od pierwszej sztuki. To nie tylko ukłon w stronę klienta, planowania jego budżetu, ale też działanie w duchu bliskiej nam idei Zero Waste. W Aldi klienci w każdej chwili mogą kupować korzystając z promocji, jak i ile chcą oraz ile potrzebują – mówi Agnieszka Barańska, dyrektor obszaru marketingu i komunikacji Aldi w Polsce.
Na potrzeby promocji powstała dedykowana strona. Komunikacja pojawiała się również w gazetkach drukowanych i online, na kanałach marki w social media, w spotach radiowych oraz w reklamach telewizyjnych, a także na bilbordach w przestrzeniach miejskich oraz na elewacji sklepów.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Opus B, zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat oraz iProspect.
Dołącz do dyskusji: Uczciwe "promocje od pierwszej sztuki" w sklepach Aldi