SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

UPS wprowadza reklamy na etykietach przesyłek

Firma UPS stworzyła możliwość umieszczania dodatkowych treści na etykietach przesyłek, dzięki czemu klienci mają do dyspozycji dodatkową powierzchnię na działania promocyjne.

Wprowadzone przez UPS rozwiązanie, nazywane z języka angielskiego „customizable labels”, jest dostępne bezpłatnie w programie UPS WorldShip (oprogramowanie działające w systemie Windows, które umożliwia przetwarzanie przesyłek). Pozwala ono nie tylko, jak to było dotychczas, na tworzenie, edytowanie, usuwanie i drukowanie specjalnej naklejki zawierającej informacje potrzebne w procesie logistycznym, ale także na spersonalizowanie etykiety. Jest to możliwe dzięki skojarzeniu szablonu specjalnej naklejki z profilami odbiorców.

Na dodatkowej powierzchni klienci UPS mogą umieszczać np. logotypy, hasła reklamowe, kody kreskowe, czy też inne elementy marketingowe.

To, w którym miejscu można dokładnie umieszczać dodatkowe elementy promocyjne na etykiecie, widać na poniższym zdjęciu (w miejscu Twoja Firma).

  • Więcej informacji:
  • UPS

Dołącz do dyskusji: UPS wprowadza reklamy na etykietach przesyłek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl