UseLab uczył mBank komunikacji internetowej
UseLab przeprowadził szkolenie zespołu zajmującego się komunikacjąmBanku w internecie na temat użyteczności i projektowania serwisówinternetowych. Obie firmy planują dalszą współpracę w tym zakresie.
Przeprowadzone przez UseLab w pierwszej połowie wrześniaszkolenie osób zajmujących się komunikacją mBanku w interneciedotyczyło efektywnego tworzenia stron zorientowanych naużytkownika. W ramach minikursu odbyły się warsztaty z zakresuprojektowania interakcji - od eyetrackingu do pisania scenariuszy -oraz dobrych i złych praktyk z różnych systemów bankowych.
- Dla mnie największą korzyścią było nauczenie się, jak ważnejest prototypowanie i wczesne testowanie na papierzezaprojektowanych modeli - relacjonuje Anna Pardała. - Szkoleniapokazały nam, jak jeszcze lepiej dostosować nasze serwisyinternetowe do potrzeb użytkowników - dodaje Tomasz Lipińskikierujący w mBanku wydziałem marketingu internetowego iecommerce.
mBank i UseLab przygotowują już program kolejnych szkoleńpogłębiających umiejętnościć w zakresie komunikacji winternecie.
Dołącz do dyskusji: UseLab uczył mBank komunikacji internetowej