Usługa click&collect w sklepach osiedlowych Carrefour
Sieć sklepów Carrefour rozszerza usługę odbioru zakupów click&collect o wybrane sklepy osiedlowe na terenie Warszawy. Oferta dotyczy produktów niespożywczych zamówionych na stronie internetowej sklepu.
Do tej pory usługa click&collect dostępna była w hipermarketach i supermarketach Carrefour w całej Polsce. Obecnie sieć rozpoczyna fazę testów tego rozwiązania również w swoich sklepach segmentu convenience.
Usługa wpisuje się w nową strategię francuskiej sieci, zakładającej omnikanałowość i rozwój e-commerce.
- Obecnie testujemy wprowadzenie do sklepów osiedlowych usługi click&collect, umożliwiającej odbiór zamówionych online, niespożywczych produktów z oferty Carrefour. Poszerzając portfolio dostępnych punktów odbioru, chcemy zagwarantować naszym klientom jeszcze większą wygodę dokonywania zakupów - mówi Bożena Nawara-Borek, dyrektor ds. e-commerce w Carrefour Polska.
Gdzie odbierać zakupy z click&collect?
Testowe sklepy, w których klienci mogą odebrać zakupy w ramach usługi click&collect to: Carrefour Express w Warszawie przy ul. Wilczej 17, ul. Ks. Janusza 17, ul. Siedmiogrodzkiej 1, ul. St. Noakowskiego 16 oraz ul. Marokańskiej 16.
Click&collect dostępna jest w 250 sklepach Carrefour w Polsce. Przez internet można zamawiać 300 tys. produktów niespożywczych, z 6 kategorii produktowych: Dom i ogród, Dziecko, Elektronika, Kultura i rozrywka, Sport i turystyka, Zdrowie i uroda.
Dołącz do dyskusji: Usługa click&collect w sklepach osiedlowych Carrefour