Value Media zajmie się obsługą digitalową marki Hebe
Agencja Value Media (Group One) po wygranym przetargu rozpoczęła współpracę z siecią drogerii Hebe należącą do Jeronimo Martins Polska. Zajmie się całościowym wsparciem klienta w ramach działań digital oraz strategią, planowaniem i zakupem mediów online.
Zakres pracy Value Media obejmuje strategię, planowanie i zakup mediów online oraz wsparcie klienta w ramach działań digital.
Przy projekcie Value Media pracuje w modelu House of Communication z dwoma innymi spółkami Group One: wsparcie w zakresie analityki danych, e-commerce oraz MarTech zapewnia SalesTube, a agencja kreatywna Labcon odpowiada za komunikację w social mediach (Facebook i Instagram).
- Do współpracy z Value Media przekonało nas najlepsze zrozumienie naszych potrzeb biznesowych oraz strategiczne spojrzenie na rolę digitalu, technologii i badań w złożonym ekosystemie sklepu, w którym prowadzimy sprzedaż zróżnicowanego asortymentu w wielu kanałach dystrybucji. Agencja zaproponowała nam strategię dopasowaną do naszych wyzwań oraz pokazała świeże spojrzenie na nasze dotychczasowe aktywności - komentuje Magdalena Mularuk, dyrektorka marketingu Hebe.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Współpraca jest wynikiem wygranej w przetargu i rozpoczęła się w październiku 2022 roku.
Obecnie sklepy stacjonarne marki Hebe funkcjonują w ponad 300 lokalizacjach, zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach. Produkty sprzedawane przez Hebe można nabyć również za pomocą strony hebe.pl.
Dołącz do dyskusji: Value Media zajmie się obsługą digitalową marki Hebe