Vectra pozyskała 19 tys. abonentów w 2012 roku
Sieć Vectra na koniec ub.r. obsługiwała w sumie ok. 823 tys. abonentów. Najbardziej w ubiegłym roku wzrosła liczba klientów internetu mobilnego, a telewizja cyfrowa Vectry ma już ponad 150 tys. abonentów więcej niż telewizja analogowa.
Łączna liczba abonentów Vectry na koniec 2012 roku wyniosła 822,5 tys., czyli o 2,32 proc. więcej niż rok wcześniej. Oznacza to, że w ub.r. sieć pozyskała około 18,7 tys. klientów.
- Od dłuższego czasu przyrosty abonentów w Vectrze to zarówno skuteczny marketing jak i efekt przejęć mniejszych operatorów - mówi nam Krzysztof Stefaniak, rzecznik prasowy Vectry - W zeszłym roku przejęliśmy osiem mniejszych sieci, a w tym roku planujemy jeszcze większą liczbę przejęć - dodaje.
Do telewizji cyfrowej operatora podłączonych było na dzień 31 grudnia br. 462,7 tys. klientów, co oznacza wzrost o 19,89 proc. Z kolei liczba klientów telewizji analogowej spadła w ciągu roku o 17,8 proc. do 31,6 tys. Łącznie z usług telewizyjnych sieci na koniec 2012 roku korzystało 777,4 tys. abonentów.
>>> UPC: telewizja cyfrowa z największym wzrostem w 2012 roku
Drugą najpopularniejszą usługą Vectry po telewizji cyfrowej jest internet stacjonarny, który na dzień 31 grudnia 2012 roku miał 380 tys. użytkowników, o 14,58 proc. więcej niż na 31 grudnia 2011 roku. Z kolei liczba klientów, sprzedawanego w pakiecie z innymi usługami, internetu mobilnego wzrosła aż o 39,45 proc. do 28,6 tys.
O 23,89 proc. poszła zaś do góry liczba abonentów telefonii stacjonarnej operatora. Na koniec ub.r. z tej usługi korzystało 140,9 tys. klientów.
Dołącz do dyskusji: Vectra pozyskała 19 tys. abonentów w 2012 roku