Ruszyła kampania Vectry promująca internet z TV Smart i Netflixem
Grupa Vectra wystartowała z kampanią, promująca zalety internetu światłowodowego z inteligentnym Wi-Fi 6, plus usługi TV Smart i pakiety z Netflix. Firma podkreśla w niej, że stawia na dostarczanie swoim klientom najlepszej rozrywki, niezależnie od tego, gdzie się znajdują i z jakiego urządzenia korzystają.
Vectra wprowadziła do swojej oferty router Wi-Fi z inteligentnym Wi-Fi 6, który zapewnia zasięg w całym domu, wyższe prędkości transferu (nawet do 1,2 Gb/s) oraz możliwość podłączenia wielu urządzeń jednocześnie, jak również oszczędność energii. To wszystko w cenie 49,99 zł przez pierwsze 6 miesięcy użytkowania. Wysokie prędkości połączenia gwarantują płynne działanie, nawet gdy z łącza korzysta wielu użytkowników i jest podłączonych wiele urządzeń równocześnie.
W ramach kampanii na użytkowników czeka również pakiet łączący internet światłowodowy z usługą TV Smart – w cenie od 69,99 zł miesięcznie. TV Smart łączy w sobie zalety tradycyjnej telewizji z możliwościami, jakie daje internet. Usługa zawiera też dostęp do linearnych kanałów telewizyjnych (również w rozdzielczości 4K), oferty VOD, usług streamingowych, muzycznych oraz innych aplikacji czy usług dostępnych w sklepie Google Play.
- Platforma TV Smart pozwala oglądać seriale, filmy, grać czy używać innych aplikacji nie tylko w domu poprzez dekoder, ale też w aplikacji mobilnej czy przez stronę WWW, także poza siecią Vectry. Internet światłowodowy z inteligentnym Wi-Fi 6 zapewnia natomiast zasięg w całym domu i bezproblemowe działanie nawet wielu urządzeń podłączonych jednocześnie. Nasza oferta zapewnia więc użytkownikom swobodę i wybór tego, gdzie i jak korzystają z usług - komentuje Michał Bartkowiak, prezes Vectry.
Za kreację kampanii reklamowej wspierającej promocję odpowiada agencja Freundschaft The Digitals.
Vectra oferuje klientom także pakiet z platformą Netflix: dostępny jest on w pakiecie z internetem światłowodowym (600 Mb/s) i pakietem telewizyjnym Stalowym na TV Smart 4K BOX w promocyjnej cenie 49,99 zł miesięcznie przez pierwsze 6 miesięcy. Aby uruchomić serwis Netflix wystarczy nacisnąć specjalny przycisk na pilocie.
Na początku lutego Vectra udostępniła swoim odbiorcom aplikację TV Smart GO, dzięki której można korzystać z oferty sieci na smartfonach, tabletach i poprzez Android TV, na telewizorach. Niebawem wycofane zostaną dotychczasowe aplikacje operatora, m.in. TV Online. Operator podaje, że ma 1,7 mln klientów, a ze swoją siecią dociera do 4,5 mln gospodarstw domowych. W 2019 r. Vectra osiągnęła wzrost skonsolidowanych przychodów o 8,3 proc. do 833,64 mln zł i spadek zysku netto z 64,42 do 29,8 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania Vectry promująca internet z TV Smart i Netflixem