Vivabox: Najlepsze prezenty wybiera się samemu!
Trwa świąteczna kampania reklamowa zestawów prezentowych Vivabox dystrybuowanych przez Sodexo Motivation Solutions. Akcję przygotowały firmy Netizens, Webvariations i ConTrust.
Kampania zestawów prezentowych Vivabox podkreśla, że są one skierowane do osób szukających oryginalnych prezentów dla bliskich i przyjaciół. Akcja informuje, że zestawy Vivabox są oferowane w kilkunastu różnych wariantach, a ukryte w nich vouchery można wymienić na jedną z wielu atrakcji, żeby dopasować podarunek do preferencji obdarowywanej osoby.
Kampania od początku listopada obejmuje internet (działania SEM i na Facebookowym fanpage’u Vivabox, reklamy w wybranych serwisach), prasę (działania public relations realizowane wspólnie z wybranymi magazynami kobiecymi i lifestyle’owymi), a także salony Empik i Toys4Boys oraz perfumerie Sephora. Za akcję - zaplanowaną do końca grudnia - odpowiadają agencja Netizens (kreacja), Webvariations (działania SEM i na Facebooku) oraz ConTrust (działania public relations).
Dołącz do dyskusji: Vivabox: Najlepsze prezenty wybiera się samemu!