Volkswagen Financial Services po raz pierwszy reklamuje się w telewizji
Wystartowała pierwsza w historii telewizyjna kampania Volkswagen Financial Services.
Kampania telewizyjna ma na celu zwiększenie świadomości marki oraz jej produktów finansowych wśród obecnych oraz przyszłych klientów. Spot telewizyjny jest spójny z dotychczasową, prowadzoną w internecie komunikacją „Nr 1 w finansowaniu samochodów osobowych w Polsce”.
– W komunikacji potrzeby klientów stawiamy zawsze na pierwszym miejscu. Dlatego w naszym pierwszym w historii spocie telewizyjnym pojawiają się bohaterowie znani już z kampanii online. Postaci te uosabiają naszych klientów i ich zróżnicowane potrzeby. Pokazują, że możliwe jest łatwe dopasowanie finansowania do indywidualnych potrzeb dzięki szerokiej i różnorodnej ofercie finansowej oraz elastyczności produktów oferowanych przez VW FS – mówi Mateusz Granoszek, kierownik działu marketingu w Volkswagen Financial Services.
Spot „Volkswagen Financial Services: nr 1 w finansowaniu samochodów osobowych” został wyprodukowany przez agencję reklamową Vision&People. Emisję spotu 10’’ zaplanowano w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat Plus oraz Grupy TVN. Za działania PR-owe odpowiada agencja dfusion communication.
Dołącz do dyskusji: Volkswagen Financial Services po raz pierwszy reklamuje się w telewizji