SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W. Kruk debiutuje w kategorii kosmetyków i zachęca „Tak pachnie blask” (wideo)

Marka jubilerska W. Kruk debiutuje na rynku z autorską kolekcją luksusowych zapachów inspirowanych najrzadszymi kamieniami świata. Wspiera je szeroko zakrojoną kampanią reklamową, przy której pracowały m.in. Platige Image i masik production.

Hasłem, które towarzyszy nowej kolekcji zapachów oraz jej kampanii reklamowej jest „W.Kruk. Tak pachnie blask”.

Na rynku debiutują cztery nowe zapachy marki: Rose, Blue, Pure i Black. Są to wody perfumowane będące połączeniem nowatorskich i klasycznych kompozycji zapachowych stworzonych na bazie składników haute parfumerie.

Każdy z zapachów odzwierciedla różne oblicza diamentów, począwszy od ich szlachetności i elegancji, przez przejrzystość i nowoczesność aż po zmysłowość i eteryczność. Każdy flakonik ozdobiony jest jubilerską tabliczką z mosiądzu, a kolory opakowań odpowiadają barwom najbardziej pożądanych kamieni jubilerskich.

Zapachy będą dostępne w salonach firmowych W.Kruk, na wkruk.pl oraz od października w sieci perfumerii Sephora i na sephora.pl. 50 ml flakon kosztuje 299 zł.

- W kampanii pokazujemy niezwykłą moc diamentów, które są najbardziej pożądanymi i najrzadszymi kamieniami świata. Ich zapach otula i sprawia, że zmysłowo unosimy się nad ziemią - komentuje Daria Szajnar, dyrektor marketingu W.Kruk.

To pierwsza w historii W.Kruk kompleksowa kampania poświęcona produktom innym niż biżuteria. Działania zostały zaprojektowane z myślą o wykorzystaniu potencjału wielu wzajemnie uzupełniających się kanałów komunikacji – luksusowe wody perfumowane W.Kruk pojawią się w reklamach w kobiecych tytułach prasowych z segmentu premium oraz w digitalu. Podjęte zostaną także współprace z influencerami, działania PR oraz emisja spotów TV wsparta kampanią kinową.


Za produkcję spotu telewizyjnego odpowiadają Agata Rychlik (reżyseria) i Kuba Kossak (DoP). Jest to kolejna współpraca duetu z marką jubilerską – oboje współpracowali przy realizacji tegorocznego spotu kolekcji ambasadorskiej Ohelo  Ewy Chodakowskiej.
Produkcją filmu zajęło się masik production, a postprodukcją - Platige image.

Autorem zdjęć jest Piotr Stokłosa, znany z wielu realizacji dla marek luksusowych z kategorii fashion i beauty. Z marką W.Kruk współpracował m.in. przy okazji sesji do kampanii kolekcji ambasadorskich Freedom Wolf Edition Martyny Wojciechowskiej oraz EOS Alicji Bachledy-Curuś.

W reklamach wystąpiła modelka Angelika Maciołek.

 

Dołącz do dyskusji: W. Kruk debiutuje w kategorii kosmetyków i zachęca „Tak pachnie blask” (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paff
Kiedy w ofercie luksusowa srajtaśma?
odpowiedź
User
Zorg
To będzie sukces na miarę kosmetyków Sza.
odpowiedź