W styczniu reklamy w Polsacie tańsze o 12 proc.
W styczniowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio tańsze o 12,5 proc. niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy „Mega Hicie” i „Pierwszej miłości”.
Spoty przy filmach z poniedziałkowo-wtorkowego cyklu „Mega Hit” kosztują obecnie od 12 do 28 tys. zł, podczas gdy rok temu ich ceny wynosiły od 15,2 do 29,9 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty dotyczą reklam 30-sekundowych). Przy pozostałych filmach ze styczniowej ramówki Polsatu spoty kosztują maksymalnie 23,2 tys. zł.
Sporo tańsze niż przed rokiem są reklamy przy serialach. Spoty w kolejnych przerwach reklamowych przy „Pierwszej miłości” kosztują 24,1 i 27,2 tys. zł (rok temu było to 25,5/26,7 i 30,6 tys. zł). Na reklamę przy „Świecie według Kiepskich” trzeba wydać najwyżej 24,7 tys. zł, czyli o 2,4 tys. zł mniej niż przed rokiem. Natomiast ceny spotów przy „CSI Miami” wynoszą 17,8-17,9 tys. zł, a przy „CSI: Nowy Jork” - 18,8-19,4 tys. zł, podczas gdy rok temu reklamy przy emitowanym w tym paśmie „CSI Miami” kosztowały od 18,9 do 29,1 tys. zł.
>>> Styczniowy cennik TVN: najdroższe „Fakty”
Nieco mniej kosztują również spoty w wieczornym paśmie informacyjnym Polsatu. Na reklamę przed „Wydarzeniami” trzeba wydać 22,8 tys. zł (rok temu: maksymalnie 23,5 tys. zł), przed „Sportem” - najczęściej 20,8 tys. zł (przed rokiem: nawet 23 tys. zł), a przed prognozą pogody - w większości dni 22 tys. zł (rok temu: 23 tys. zł.).
Dołącz do dyskusji: W styczniu reklamy w Polsacie tańsze o 12 proc.