Wakacyjny balast Tomasza Kota i „psa” reklamuje usługi z rabatem w T-Mobile (wideo)
Startuje kolejna odsłona kampanii reklamowej T-Mobile Polska z udziałem Tomasza Kota i Szymona Piotra Warszawskiego w roli człowieka-psa. Akcję, która promuje ofertę usług łączonych, przygotowały firmy DDB & tribal, Cut Cut i Starcom.
W kampanii reklamowana jest oferta T-Mobile, w ramach której do jednego abonamentu można swobodnie dobrać do pięciu różnych usług (m.in. drugi numer, internet mobilny lub domowy) i dodatkowo obniżyć comiesięczne rachunki do 50 zł.
Reklamy przekonują, że klienci wybierający usługi w stałym pakiecie nie zawsze wszystkich potrzebują, a w konsekwencji stają się one niepożądanym wydatkiem. W spotach odzwierciedlają to niepotrzebne przedmioty symbolizuje usługi telekomunikacyjne, z których się nie korzysta.
Kampania obejmuje telewizję i internet (m.in spoty 30- i 15-sekundowe, aktywności w social media), prasę, outdoor (nośniki wielkoformatowe) i materiały POS w salonach operatora.
We wcześniejszych kampaniach T-Mobile Polska z udziałem Tomasza Kota reklamowane były taryfy Jump i oferta T-Mobile Usługi Finansowe. Telekom prowadzi obecnie przetarg na obsługę reklamową, którego finał ma oznaczać zakończenie słabo ocenianej współpracy z aktorem.
Kreacją obecnych reklam zajęła się agencja DDB & tribal, produkcją spotów (wyreżyserowanych przez Sebastiana Pańczyka) - studio Cut Cut, natomiast media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Wakacyjny balast Tomasza Kota i „psa” reklamuje usługi z rabatem w T-Mobile (wideo)