Piwo Warka Radler reklamowane w wersji malina z cytryną (wideo)
Grupa Żywiec wprowadziła do sprzedaży nowy wariant smakowy piwa Warka Radler - malina z cytryną. Wspiera to kampania reklamowa, za którą odpowiadają firmy Lvov, Film Produkcja, Mediavest i Roots PR.
Malina z cytryną to czwarta wersja smakowa Warki Radler - pozostałymi są: cytryna, czarna porzeczka z limonką i wprowadzone przed rokiem jabłko z gruszką. Ponadto piwo jest dostępne w wariancie bezalkoholowym.
- Zgodnie z przyjętą strategią, wprowadzamy nowe produkty regularnie na początku sezonu. Nowości - zarówno w wersji 2 proc. alk. jak i 0 proc. alkoholu - cieszą się uznaniem konsumentów, o czym świadczą wyniki - w ostatnim roku zanotowaliśmy 12-procentowy wzrost sprzedaży. Naszym celem jest utrzymanie pozycji lidera w segmencie radlerów, ale też rozwój poza kategorią piwa dzięki Warce Radler 0 proc. - zapowiada Tomasz Król, marketing manager Warki w Grupie Żywiec.
- Pracując nad nowymi propozycjami rozszerzającymi rodzinę Warki Radler zawsze staramy się łączyć nasze innowacyjne podejście z istniejącymi preferencjami konsumentów. Wprowadzana nowość pozwala nam pozostać w kręgu bardzo dobrze przyjmowanych polskich smaków. Odpowiadamy też na potrzeby tych, którzy uwielbiają smak piwa z sokiem, prezentując jego lżejszą alternatywę - dodaje Małgorzata Gąska, brand manager Warki Radler.
Kampania reklamująca nowy wariant smakowy Warki Radler ruszyła 3 kwietnia. Obejmuje telewizję (największe kanały), internet (m.in. serwisy VoD i social media), prasę oraz akcje samplingowe.
Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Lvov, a produkcją spotu - Film Produkcja. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediavest, a za działania public relations - agencja Roots PR.
Dołącz do dyskusji: Piwo Warka Radler reklamowane w wersji malina z cytryną (wideo)