Warner Bros. Discovery ujawnia plany na jesienny sezon telewizyjny
Warner Bros. Discovery, swoją pierwszą prezentację w 2023 roku, rozpoczęło od wystąpienia Jona Steinlaufa, który zainaugurował wydarzenie w teatrze w nowojorskim Madison Square Garden.
Tegoroczna prezentacja obejmująca ofertę HBO, Max, CNN, Food Network, HGTV, Discovery i inne marki Warner Bros. Discovery była krótsza niż zeszłoroczny program, który był pierwszym pokazem firmy od czasu fuzji. Cała, 90-minutowa prezentacja obejmowała każdy ze swoich kluczowych działów.
„Zacznę od tego, że mam nadzieję, iż scenarzyści wkrótce znajdą uczciwe rozwiązanie tej sytuacji” – powiedział na temat strajku scenarzystów Casey Bloys, szef HBO i Maxa. Żaden twórca z powodu strajku nie pojawił się osobiście na wydarzeniu skierowanym do reklamodawców. Szef reklamy, Jon Steinlauf, potwierdził, że event „nie był dokładnie tym, czego się spodziewaliśmy”.
Dyrektorzy na scenie
„Podjęliśmy decyzję, aby na scenie byli tylko dyrektorzy z szacunku dla naszych scenarzystów i WGA” – powiedział Steinlauf. Na zewnątrz członkowie WGA pikietowali, aby zwrócić uwagę na strajk i niezdolność Gildii do zawarcia nowej umowy kontraktowej z Sojuszem Producentów Filmowych i Telewizyjnych (AMPTP).
Wraz ze Steinlaufem, obecni byli dyrektorzy WBD, w tym David Zaslav, szef streamingu JB Perrette, lider CNN Chris Licht, dyrektor ds. przychodów i strategii Bruce Campbell, prezes US Networks Kathleen Finch, szef HBO i Max Casey Bloys, dyrektor ds. sportu WBD Luis Silberwasser.
Gwiazdy, które pojawiły się we wcześniej nagranych klipach, to Jason Momoa, Guy Fieri, Anderson Cooper, Ernie Johnson, Charles Barkley, Kenny Smith, Shaquille O'Neal, Mindy Kaling, Robin Thede, Dwyane Wade, Aarón Sánchez, Taylor Rooks, Kimmi i Maurice Scott, Skye Townsend i Darnell Ferguson.
W przeciwieństwie do nagranych wywiadów NBCU z twórcami i gwiazdami pokazanymi w czasie poniedziałkowego wydarzenia (zawierających informację, że zostały sfilmowane w kwietniu, przed strajkiem), nie podano, kiedy te spoty zostały zrealizowane.
HBO Max i jego dalsze losy
Jeśli chodzi o HBO Max i Discovery + (z których ten ostatni pozostanie samodzielną usługą), Max będzie wyposażony w warstwę reklamową. Skupiono się na Maksie jako produkcie, a nie na dużych nowościach serialowych, ponieważ wiele z tych informacji zostało ujawnionych w zeszłym miesiącu podczas prezentacji poświęconej zmianie nazwy HBO Max na Max.
Oferta CNN i Food Network
„Naszym podstawowym zobowiązaniem jest dostarczanie wiadomości zgodnie z prawdą, w sposób przejrzysty” – powiedział Chris Licht. „To właśnie pomaga nam docierać do młodszej, lepiej wykształconej, zamożniejszej i bardziej zróżnicowanej publiczności”.
Podczas prezentacji ujawniono tytuły kilku programów z udziałem gwiazd, w tym dwie nowe serie Food Network prowadzone przez Selenę Gomez, „Shark Week” we współpracy z „Aquamanem” Jasonem Momoa, nowość z Michaelem Bayem i show podróżniczy z Conanem O'Brienem.
Discovery ogłosiło współpracę z Ellen DeGeneres przy serialu o ratowaniu goryli, co oznacza pierwszy projekt komiczki od czasu zakończenia jej wieloletniego talk-show w następstwie oskarżeń o złe traktowanie pracowników.
David Zaslav pozostaje poza centrum uwagi
Wydarzenie Warner Bros. Discovery zaprezentowało wszystkich dyrektorów z wyjątkiem jednego kluczowego: dyrektora generalnego Davida Zaslava. Podczas gdy wszyscy dyrektorzy występowali na scenie, David Zaslav nie przemawiał do zgromadzonych gości.
Jako dyrektor generalny czołowej hollywoodzkiej firmy, David Zaslav – który spędzał czas na scenie podczas WBD 2022 – został wywołany do odpowiedzi z imienia i nazwiska na tablicach pikietowych WGA wraz z Bobem Igerem z Disneya i Tedem Sarandosem z Netfliksa podczas trwającego strajku. Z tego powodu postanowił pozostać w cieniu wydarzenia, żeby nie wzbudzać kontrowersji swoją obecnością.
Dołącz do dyskusji: Warner Bros. Discovery ujawnia plany na jesienny sezon telewizyjny