SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Warszawa nadaje” - nowy podcast „Gazety Stołecznej” i Warszawa.wyborcza.pl

W piątek rusza nowy podcast „Warszawa nadaje”, przygotowywany przez dziennikarzy „Gazety Stołecznej” i serwisu Warszawa.wyborcza.pl (Agora). W audycji czytelnicy i czytelniczki usłyszą, jak zmienia się największe polskie miasto.

W pierwszym odcinku podcastu, dostępnego m.in. na Wyborcza.pl i platformach, redakcja zaprosi wszystkich na wspólny spacer przez Nowy Świat, czyli jedną z najbardziej znanych ulic stolicy, rejestrując puls wieczornego życia tej ulicy i szukając odpowiedzi na pytanie, czy nadal jest to salon Warszawy i serce miasta. Nowy Świat jest też tematem głównej rozmowy i gościnnego felietonu.

„O Warszawie mamy mnóstwo do powiedzenia, opisujemy ją przecież od lat. To dla nas wyjątkowe miasto, ale ciągle sprawdzamy, czy jest piękne, czy brzydkie, nowoczesne czy zacofane. Nie robimy uników, bo na Warszawie nam zależy. Teraz wychodzimy w miasto z mikrofonem. Rozmawiamy z zaproszonymi gośćmi w studiu” - wyjaśnia cytowany w komunikacie Wojciech Tymowski z „Gazety Stołecznej”, autor pierwszego odcinka podcastu.

„Każdy taki odcinek składać się będzie z trzech części, które mają swoje podtytuły: »Z ulicy stolicy« - to reporterski zapis z miejskiego spaceru, »Uderz w stołek« - wywiad z zaproszonym gościem na wybrany miejski temat oraz »Warszawa ma głos« - miejski felieton” - dodaje Tymowski.

Premiera podcastu „Warszawa nadaje” nastąpi w piątek, 15 października. Audycji online „Gazety Stołecznej” i serwisu Warszawa.wyborcza.pl będzie można słuchać bezpłatnie na platformach Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts, na YouTube'ie, Tokfm.pl, a także w serwisie Warszawa.wyborcza.pl i na Wyborcza.pl/warszawanadaje.

Kolejne odcinki dostępne będą w piątki co dwa tygodnie, każdy o godzinie 6 rano.

Promocja w prasie, internecie, radiu i Spotify

Podcast wspiera promocja w prasie (lokalne wydanie „Gazety Wyborczej”), internecie (Warszawa.wyborcza.pl, Wyborcza.pl, media społecznościowe), stacjach radiowych (RMF FM, RMF Classic, Meloradio) oraz w Spotify. Działania reklamowe przygotował i zaplanował zespół promocji „Gazety Wyborczej”.

Wydawczyniami podcastu „Warszawa nadaje” są Martyna Turska i Julia Radziwiłł, a jego stałym gospodarzem ze strony „Gazety Stołecznej” i Warszawa.wyborcza.pl jest Wojciech Tymowski. Poszczególne odcinki podcastu przygotowywać będą różni autorzy.

Oprócz tego w serwisie Wyborcza.pl dostępne są podcasty „8:10”, a w jego ramach cykle „Jutronauci” i „Książki. Magazyn do słuchania”, a także audycje online”Mistrzowie Słowa” oraz podcasty „Wysokich Obcasów”.

Jak wynika z danych PBC, średnie rozpowszechnianie ogółem „Gazety Wyborczej” wyniosło w sierpniu 53 190 egz. (spadek o 18,34 proc. w porównaniu do sierpnia 2020 roku).

W lipcu serwis Wyborcza.pl miał 7,84 mln odwiedzających (27,12 proc. zasięgu). W sierpniu serwisy lokalne i regionalne Wyborcza.pl odwiedziło 6,59 mln użytkowników (22,77 proc. zasięgu).

Dołącz do dyskusji: „Warszawa nadaje” - nowy podcast „Gazety Stołecznej” i Warszawa.wyborcza.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl