SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„What Else” - George Clooney poprawia Jacka Blacka w reklamie Nespresso (wideo)

W nowej kampanii reklamowej kawy Nespresso wieloletni ambasador tej marki George Clooney występuje razem z Jackiem Blackiem, a spot dotyczy hasła głównego brandu: „What Else”. Akcję przygotowały i realizują firmy Moonwalk Films Paris, IPG McCann, MEC i Walk Social Media.

W spocie rozgrywającym się na tarasie malowniczej włoskiej willi aktor i muzyk rockowy Jack Black z filiżanką kawy Nespresso, przygotowanej przez George’a Clooneya, próbuje poznać atrakcyjną kobietę. Niestety błędnie wymawia hasło główne Nespresso: „What Else” i zostaje skorygowany przez Clooneya, który przejmuje rozmowę z kobietą. Jednak za drugim razem Blackowi udaje się prawidłowo podać slogan marki, dzięki czemu znajomość z kolejną kobietą się rozwija.

- Tegoroczna reklama skupia się na pokazaniu różnicy, jaką oferuje Nespresso, a którą w spocie Clooney ukazuje Blackowi. Tych dwóch tworzy razem dynamiczny duet, dodając kampanii wiele humoru. W Nespresso czynimy wszystko, by dać naszym konsumentom możliwość doświadczenia kawy w wyjątkowy sposób. W tym roku chcieliśmy skłonić do zastanowienia się, co czyni naszą kawę wyjątkową i inną niż wszystkie, czyli czym jest to „What Else” - opisuje Alfonso Gonzalez, chief customer officer w Nespresso.

Slogan „What Else” po raz pierwszy pojawił się w reklamie Nespresso z George’em Clooneyem w 2006 roku. Od tego czasu razem z nim w kampaniach marki wystąpili m.in. John Malkovich i Matt Damon, a w ub.r. pojawił się francuski aktor Jean Dujardin.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Nowy spot udostępniono na razie w internecie, a od połowy listopada będzie także emitowany (w wersji 30-sekundowej) w telewizji. Ponadto w sieci będą prowadzone aktywności na portalach społecznościowych Facebook, Twitter i Instagram oraz w zakładce strony Nespresso, gdzie internauci będą mogli zamieszczać z tagiem #WhatElse opisy swoich wrażeń związanych z tą kawą. Zorganizowany też zostanie konkurs.

Spot, podobnie jak kilka ostatnich reklam Nespresso, wyreżyserował Grant Heslov, a wyprodukowała firma Moonwalk Films Paris, natomiast kreacją wszystkich reklam ATL-owych zajęła się agencja IPG McCann. W Polsce za realizację kampanii odpowiadają agencja Walk Social Media (aktywności w internecie) oraz dom mediowy MEC (zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: „What Else” - George Clooney poprawia Jacka Blacka w reklamie Nespresso (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Newsman
Jak zawsze świetne.
Polecam uwadze polskich reklamodawców.
odpowiedź