„Wiadomości”, „M jak miłość” i piłka nożna najdroższe w cenniku reklamowym TVP
W cenniku reklam TVP1 i TVP2 na marzec stawki są średnio o 4,4 proc. niższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty po niedzielnych „Wiadomościach”, przy serialu „M jak miłość” oraz meczu piłkarskim Polska - Szkocja.
W bloku reklamowym tuż po niedzielnych „Wiadomościach” w TVP1 spot kosztuje 88,3 tys. zł, w kolejnym bloku, bezpośrednio przed serwisem sportowym - 81,2 tys. zł, a przed prognozą pogody - 70 tys. zł (wszystkie kwoty w tekście to ceny netto reklam 30-sekundowych). To więcej niż przed rokiem, gdy ceny spotów w tych pasmach wynosiły maksymalnie 79,5 tys. zł.
Na reklamę przy serialu „M jak miłość” (emitowanym w poniedziałki i wtorki w TVP2) trzeba obecnie wydać od 75,2 do 80,8 tys. zł. Rok wcześniej te spoty kosztowały od 72,9 do 84,5 tys. zł. Cena reklamy przed „Ranczem” (jego nową serię TVP1 będzie pokazywać w niedziele po godz. 20) wynosi 74-75,1 tys. zł, czyli o 3-4,1 tys. zł więcej niż w marcu ub.r. Spot przed „Na dobre i na złe” kosztuje 61,9 tys. zł (tyle samo co przed rokiem), a przy „Barwach szczęścia” - od 35,7 do 56,3 tys. zł (wobec 51-74,4 tys. zł rok wcześniej).
>>> „Słodkie życie”, „Ben Hur” i kanonizacja Jana Pawła II wiosną w TVP1
Cena reklamy przed sobotnim talent show „The Voice of Poland” wynosi 30,8 tys. zł, o 4,2 tys. zł więcej niż w marcu ub.r.
W środę 5 marca TVP1 pokaże mecz piłkarski Polska - Szkocja, a na reklamę w jego przerwie trzeba wydać 81,6 tys. zł. Z kolei reklamy w przerwie dwóch spotkań Ligi Mistrzów, które w marcu będzie transmitował kanał, kosztują 68 tys. zł.
Cena reklamy przed „Magazynem Ekspresu Reporterów” wynosi 52,4 tys. zł (tysiąc zł więcej niż przed rokiem), a przed programem Tomasza Lisa - 50,7 tys. zł (6,5 tys. więcej niż rok wcześniej).
Do środy biuro reklamy TVP prowadzi buking cenników, na czwartek zaplanowano - buking pakietów PakRat, a na piątek - buking pakietów KZP.
Swoją ofertę reklamową na marzec udostępnił już także TVN (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: „Wiadomości”, „M jak miłość” i piłka nożna najdroższe w cenniku reklamowym TVP