SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wilkinson zmienia krajobraz w reklamie (wideo)

Trwa telewizyjna kampania reklamowa Wilkinson pod hasłem "Free yourskin". W spocie maszynka tej marki pokazuje swoje możliwości wstylizacji zarostu, metaforycznie zmieniając pejzaż.

W spocie emitowanym w ramach telewizyjnej kampanii reklamowejWilkinson szara okolica po kilku płynnych pociągnięciach maszynkitej marki staje się pięknym górskim krajobrazem. - W tenmetaforyczny sposób chcieliśmy pokazać, że Wilkinson QuattroTitanium Precision pozwala na dokonywanie niepowtarzalnych zmian wstylizacji zarostu, dzięki czemu mężczyźni mogą zmieniać swójwizerunek nawet tak diametralnie, jak odmieniona została sceneria wnaszym spocie - uzasadnia Magdalena Kuźniar, brand managerWilkinson Sword. Kampania pod hasłem "Free your skin" promuje teżświąteczny zestaw tej marki, który oprócz maszynki zawiera krem dogolenia.




Akcja jest prowadzona od 10 listopada na antenie stacjitelewizyjnych (m.in. TVN, TVN7, TV4, Polsat, Discovery) i przezdziałania PR.

Kreację zaplanowanej do 14 grudnia kampanii przygotowała agencjareklamowa JWT, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowyMediaedge:cia.

Dołącz do dyskusji: Wilkinson zmienia krajobraz w reklamie (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl