Wizerunkowa kampania piwa Desperados
Agencja reklamowa Locomotiva przygotowała wizerunkową kampanię reklamową piwa Desperados, którego właścicielem jest spółka Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja.
Kampania majowa o charakterze wizerunkowym, skierowana jest do młodych osób w wieku 18-32 z wykształceniem średnim+, studiujących.
Wykorzystuje nośniki reklamowe typu citylight (wiaty przystankowe AMS), w głównych miastach uniwersyteckich: Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście, Łodzi, w miejscach o dużym natężeniu ruchu grupy docelowej.
Kreacja wykorzystuje dwa efekty:
- dzienny - oprócz zwykłego plakatu w środku, na którym widać
charakterystyczną butelkę Desperadosa oraz kapsle, osiągnięto efekt
pękniętego szkła poprzez naklejenie przeźroczystej folii z
nadrukiem,
nocny - ten sam plakat, czarna, nieprzeźroczysta folia z
nadrukowaną imitacją pękniętego szkła, po podświetleniu panelu
widać jest tylko wybrane elementy (butelka, kapsle).
Kampania potrwa do końca maja.
Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Concept.
Dołącz do dyskusji: Wizerunkowa kampania piwa Desperados