Wizytę w salonie UPC można już rezerwować z pomocą platformy Booksy
Klienci UPC Polska mogą teraz umawiać wizyty w salonach za pośrednictwem platformy rezerwacji Booksy. Za jej pośrednictwem można również umówić spotkanie z mobilnym doradcą operatora - taka opcja na razie dostępna jest tylko w Warszawie.
UPC Polska zdecydowała się na takie rozwiązanie, mając na uwadze zarówno komfort jak i bezpieczeństwo swoich klientów w czasie pandemii. - Konsekwentnie pracujemy nad tym, aby kontakt z nami był jeszcze wygodniejszy. Możliwość rezerwacji wizyt w salonach sprzedaży czy umawiania wizyty w domu poprzez Booksy, globalnego lidera systemów umawiania wizyt, to kolejny krok na tej drodze, obok innych, cyfrowych usprawnień wprowadzanych w naszych kanałach sprzedaży i obsługi - komentuje Przemysław Żur, wiceprezes ds. sprzedaży i obsługi klienta w UPC.
Jak zarezerwować wizytę
Dla wielu klientów wizyty w salonach sprzedaży pozostają preferowaną formą - w Booksy dostępne będą więc kalendarze spotkań we wszystkich salonach sprzedaży operatora w Polsce, z wyjątkiem wysp w ciągach komunikacyjnych centrów handlowych. W przypadku salonów będą z nich mogli skorzystać zarówno obecni klienci UPC, jak i osoby zainteresowane ofertą i rozpoczęciem korzystania z usług.
Dzięki możliwości umawiania spotkań z mobilnym doradcą w aplikacji Booksy, klienci będą mogli też umówić się na spotkanie w wybranym miejscu, na konkretną godzinę, gwarantując sobie tym samym dostępność doradcy, bez potrzeby tracenia czasu i konieczności wychodzenia z domu czy pracy. Taka opcja na razie dostępna będzie w Warszawie, wkrótce ma być udostępniana na terenie kraju.
Jak mówi Łukasz Szymak, country manager Booksy Polska, platforma od początku pandemii obserwuje rosnące zainteresowanie rezerwacjami online, przede wszystkim w celu usprawnienia procesu obsługi klienta oraz zniwelowania ryzyka pojawienia się kolejek w placówkach stacjonarnych. - Cieszymy się, że kolejna firma obdarzyła nas zaufaniem. Łącząc siły możemy wspólnie zapewniać komfort klientom UPC, poczucie bezpieczeństwa oraz oszczędność czasu - powiedział Szymak.
By skorzystać z serwisu Booksy, konieczne jest założenie konta na stronie platformy lub pobranie aplikacji mobilnej, dostępnej w wersjach na Android oraz iOS. Użytkownik powinien wyszukać interesującego go usługodawcę, wybrać dogodny termin spotkania i dokonać rezerwacji. Terminami można swobodnie zarządzać, zmieniając je według potrzeb. Platforma posiada również system powiadomień, dzięki któremu użytkownicy nie zapomną o nadchodzącej wizycie.
Firma Booksy uzyskała kilka tygodni temu 70 mln dolarów od funduszy Cat Rock Capital i Sprints Capital. Pieniądze chce przeznaczyć na rozwój na swoich kluczowych rynkach: w USA, Wielkiej Brytanii i innych krajach europejskich - m.in. w Polsce i Hiszpanii. Na całym świecie z platformy korzysta ponad 13 mln użytkowników.
W 2020 roku UPC Polska zanotowała wzrost klientów do poziomu 1,525 mln. Liczba cyfrowych subskrypcji wzrosła niemal do 100 tys., a aktywnych klientów usług mobilnych - do 63 tys, co daje wzrost siedmiokrotny. Przełożyło się to na 4-procentowy wzrost przychodów rok do roku.
Dołącz do dyskusji: Wizytę w salonie UPC można już rezerwować z pomocą platformy Booksy