Własne strony internetowe najważniejsze dla firm
Amerykańscy marketingowcy uważają strony internetowe swoich firm za najskuteczniejsze narzędzie marketingu on-line.
Jak wynika z przeprowadzonego przez firmę Outsell Inc. badania amerykańscy marketingowcy wydadzą w 2007 roku 12% budżetów reklamowych na własne strony internetowe. Z tego na mailing i pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych wydanych zostanie ok. 49% pieniędzy. Speców od marketingu martwią nieco fałszywe kliknięcia, ale nie na tyle by zmniejszyć wydatki przeznaczone na Internet.
Badanie ujawnia planowany wzrost wydatków na reklamę internetową o ok. 40%. Pieniądze wydawane będą na reklamę pay-per-click oraz płatne kampanie w wyszukiwarkach internetowych. Wśród małych i średnich firm najpopularniejszymi wyszukiwarkami są Google (58%) i Yahoo (32%). W segmencie dużych firm obie wyszukiwarki zajmują równorzędną pozycję.
Badanie ujawnia także, że amerykańscy marketingowcy zamierzają wysłać w wirtualną przestrzeń ok. 22% wszystkich pieniędzy przeznaczonych na reklamę w 2007 roku.
Dołącz do dyskusji: Własne strony internetowe najważniejsze dla firm