„WP.pl na wszystko” w kampanii reklamowej Wirtualnej Polski (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Wirtualna Polska podkreśla, że jej treści można przeglądać zarówno z komputera, smartfona, tabletu, jak i Smart TV.
Działania w ramach kampanii „WP.pl na wszystko” obejmą wszystkie kanały komunikacji. Przygotowane reklamy mają nawiązywać do codzienności oraz odwiedzanych przez Polaków miejsc, a także urządzeń, z których można przeglądać zasoby WP.pl.
Kampania skierowana jest do osób w przedziale wiekowym 15-35 lat. Za jej kreację odpowiada agencja 303.
W ramach akcji uruchomiono stronę internetową nawszystko.wp.pl, na której prowadzony jest konkurs. Zadaniem internautów będzie przygotowanie logotypu portalu odnoszącego się do miejsca, w którym z niego korzystają. Nagrodą główną będzie zestaw składający się z tabletu telewizora i smartfona marki Samsung.
- W zeszłorocznej kampanii podkreślaliśmy, że dzięki smartfonowi użytkownik i WP.PL są nierozłączni, że z portalu można korzystać dosłownie wszędzie - niezależnie gdzie się w danej chwili jest i co się robi. W tym roku poszliśmy o krok dalej. Mówimy, że WP.PL jest naprawdę „na wszystko”: smartfona, tablet, Smart TV, na każde urządzenie z dostępem do internetu - mówi Tomasz Bączek, kierownik działu marketingu Wirtualnej Polski.
W lipcu br. serwisy Wirtualnej Polski i Orange (są ujęte wspólnie w Megapanelu PBI/Gemius) zanotowały 13,08 mln użytkowników i 2,13 mld odsłon mobilnych (zobacz szczegółowe dane). Portal został wiosną br. wystawiony na sprzedaż przez Orange Polska, a wśród chętnych do jego kupna wymienia się Grupę o2 i Agorę (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „WP.pl na wszystko” w kampanii reklamowej Wirtualnej Polski (wideo)