Wyborcza.pl z nowym układem i technologią RWD
Wyborcza.pl, witryna internetowa „Gazety Wyborczej” (Agora), startuje w zmienionej wersji. W serwisie zastosowano technologię Responsie Web Design, dzięki czemu dostosowuje się do urządzenia, na którym jest przeglądany.
Nowa wersja Wyborcza.pl jest oparta na układzie podzielonym na trzy kolumny oraz nowej czcionce. Treści prezentowane są w kilkunastu sekcjach tematycznych, m.in.: Kraj, Świat, Duży Format, Komentarze, Wysokie Obcasy, Nauka, Gospodarka, Miasto, Ale Historia, Kultura, strony autorskie, listy czytelników, Duży Kadr, Sport, Sport Ekstra, Akcje społeczne i patronaty oraz Nekrologi.
W serwisie zastosowaniu technologię Responsie Web Design. W efekcie strona dostosowuje swój layout do wielkości urządzenia, na którym czyta ją odbiorca - komputera, telefonu komórkowego czy tabletu.
- To kolejny etap procesu cyfryzacji „Gazety Wyborczej”. Coraz więcej czytelników sięga po jej treści w komputerach i na urządzeniach mobilnych. Z myślą o nich zaproponowaliśmy nową stronę Wyborcza.pl - mówi Maciej Nowak, dyrektor cyfrowego działu wydawniczego Agory. - W trakcie prac pytaliśmy o zdanie naszych czytelników, wykorzystując do tego m.in. profil „Gazety” na Facebooku i zapraszając ich do konsultacji w naszej warszawskiej siedzibie - dodaje.
Nowa wersja Wyborcza.pl została przygotowana przez zespół „Gazety Wyborczej” i pionu internetowego Agory.
W marcu br. Wyborcza.pl zanotowała 2,28 mln użytkowników, 38,3 mln odsłon (z czego 3,1 mln mobilnych) oraz 27 minut i 49 sekund przypadające na przeciętnego użytkownika (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Wyborcza.pl z nowym układem i technologią RWD