„Wygraj krowę z mlekiem” - Mleko Wypasione od Mlekovity w promocji płatków Nestlé
Wystartowała druga odsłona kampanii promocyjnej płatków śniadaniowych Nestlé, w której do zdobycia są litrowe opakowania Mleka Wypasionego (produkowanego przez SM Mlekovita) oraz pluszowe krowy. Akcję, pod hasłem „Wygraj krowę z mlekiem”, przygotowała i realizuje agencja Unique One.
Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo płatki Nestlé biorące udział w promocji, a następnie zgłosić paragon na stronie win-a-cow.com. Nagrodą w loterii jest litrowe opakowanie Mleka Wypasionego oraz pluszowa maskotka krowy. Akcja jest oparta na zasadzie instant-win - uczestnik od razu dowiaduje się, czy wygrał.
Loteria będzie prowadzona do końca września. Za jej przygotowanie i obsługę odpowiada agencja Unique One.
>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje
Promocję wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Wygraj krowę z mlekiem” realizowana w telewizji, internecie oraz punktach sprzedaży.
Kreacją reklam zajęła się agencja McCann & MRM, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: „Wygraj krowę z mlekiem” - Mleko Wypasione od Mlekovity w promocji płatków Nestlé