Wygrana Focus Advertising
Agencja Focus Advertising wygrała przetarg na pełną obsługę reklamową firmy Panasonic Polska.
Umowa dotyczy wszystkich marek z wyjątkiem Toughbook, która jest obsługiwana w ramach kontraktu sieciowego przez inną agencję.
Agencja wcześniej pracowała dla Panasonic Polska jedynie projektowo, po czym została zaproszona do przetargu na kompleksową obsługę. Do pierwszej fazy przetargu zaproszonych zostało 7 agencji, do drugiej przeszły 2 agencje w tym Focus Advertising, która ostatecznie wygrała – podano w komunikacie.
Agencja będzie odpowiedzialna za adaptację materiałów korporacyjnych i kreację lokalną, zarówno dla działu elektroniki konsumenckiej, jak i solution business.
„Zwycięska agencja zaprezentowała założenia strategiczne i powiązane z nimi pomysły kreatywne zgodnie z briefami oraz przedstawiła kompleksowe spojrzenie na przeprowadzenie akcji reklamowych” - powiedziała Klaudia Głowacka, Marketing Manager w Panasonic Polska, która nadzorowała przebieg przetargu.
Kontrakt został zawarty na rok z możliwością przedłużenia współpracy. Nie podano wysokości budżetu reklamowego.
Dołącz do dyskusji: Wygrana Focus Advertising