Wyszukiwarki wykorzystywane do szukania najtańszych produktów
Ponad 80 procent konsumentów uważa, że internet będzie wprzyszłości odgrywał coraz ważniejszą rolę w porównywaniu sklepów iszukaniu najniższych cen.
Z danych firmy badawczej comScore wynika, że w okresie kwiecień2007 - kwiecień 2008, odsetek wizyt w serwisach e-commercepochodzących z odnośników w wyszukiwarkach, zwiększył się z 39 do47 procent - informuje The Seattle Times.
Towarzyszył temu jednak niewielki wzrost sprzedaży w tego typuserwisach w ujęciu rocznym: z 25 do 27 procent.
Dane firmy badawczej pokazują, że użytkownicy często korzystająz wyszukiwarek, następnie odwiedzają serwis e-commerce, powracajądo wyników wyszukiwania i przypuszczalnie dokonują zakupu gdzieindziej - najprawdopodobniej w tradycyjnym sklepie lub na innejstronie w sieci.
Według comScore, aż 80 procent zakupów następujących poskorzystaniu z internetowych wyszukiwarek, dokonywanych jest wświecie rzeczywistym, po tym jak klienci trafią na najlepszą cenędanego produktu.
źródło: The Seattle Times
Dołącz do dyskusji: Wyszukiwarki wykorzystywane do szukania najtańszych produktów
Why is it that you desire attorneys In the event you might have? https://watchthegirlsguidetodivorce.wordpress.com