Z Delectą odkryj Meksyk i nie tylko
Od początku stycznia do końca lutego 2008 r. potrwa silna kampaniareklamowa meksykańskiej linii marki Delecta. Działania obejmą prasękobiecą, tytuły podróżnicze oraz Internet.
Celem zaplanowanej kampanii jest dalsze popularyzowanieznajomości kuchni meksykańskiej, wzmocnienie dotychczasowegoedukacyjnego przekazu oraz kontynuacja budowania świadomości markiDelecta jako marki żywnościowej. Ponadto, obecne działania mają nacelu zachęcenie konsumentów do twórczych eksperymentów kulinarnychz tortillą, lesz nie tylko w klimacie meksykańskim.
Ze względu na zróżnicowaną grupę docelową kategrorii,zdecydowano o selektywnym doborze mediów. Reklamy prasowe pojawiąsię na łamach tytułów kobiecych tj. Claudia, Pani Domu, Naj,Przyjaciółka, Twój Styl, Viva oraz Gala, docierających z przekazemdo szeroko definiowanej grupy kobiet w wieku 25-40 lat. Emisjeobejmą także wszystkie, dostępne na rynku tytuły prasypodróżniczej: National Geographic, Traveller, Poznaj Świat, Voyagei Podróże, targetowane między innymi do singli, DINKS (z ang.double income no kids, par bez dzieci), osób otwartych nanowości.
W Internecie kampania będzie miała charakter odsłonowy.Toplayery i billboardy pojawią się w tematycznych serwisachzwiązanych z kuchnią. w portalach interia.pl, gazeta.pl, o2.pl orazgotowanie.wkl.pl. Zaplanowano także akcję e-mailingową doużytkowników poczty wp.pl i interia.pl. Linki sponsorowane zostanązamieszczone w wyszukiwarce gogle i net sprint.
Ważnym elementem kampanii będzie konkurs na stronie internetowejwww.odkryjmeksyk.pl, wktórym do wygrania będzie dwuosobowa, dwutygodniowa wycieczka doMeksyku/na Kubę oraz 100 nagród dodatkowych.
Kampanię wspierają ponadto działania PR oraz promocje w handlunowoczesnym.
Kreację reklam prasowych opracował Gutenberg.
Kreację reklam internetowych i konkurs opracowało K2Eksperci.
Media zaplanował i zakupił Starcom.
Dołącz do dyskusji: Z Delectą odkryj Meksyk i nie tylko