Żabka pozwoli dać smartfonom drugie życie
Sieć sklepów Żabka rozszerza pakiet oferowanych usług o możliwość szybkiej naprawy smartfona i wynajęcia na jej czas telefonu zastępczego. Usługa jest oferowana we współpracy z firmą Digital Care.
Od 13 marca br. klienci Żabki mają możliwość szybkiej naprawy smartfona i wynajęcia na jej czas telefonu zastępczego. Usługę, oferowaną we współpracy z firmą Digital Care, można zamówić przez dedykowaną stronę internetową digitalcare.zabka.pl i nadać smartfon przesyłką kurierską w jednym z 10 tys. sklepów sieci.
Jak działa naprawa smartfona w Żabce
Usługa oferowana w Żabce jest dostępna w dwóch wariantach – naprawy autoryzowanej (z wykorzystaniem oryginalnych części producenta i z zachowaniem gwarancji) lub nieautoryzowanej, korzystniejszej cenowo.
Zobacz: Żabka wykorzystała robota do dostawy zakupów
Dodatkową opcją jest wynajem telefonów zastępczych na cały okres trwania naprawy, która opiera się na popularnych modelach w wersji odnowionej i przyjaznej dla środowiska. Oferta obejmuje szeroki zakres napraw, np. wymiana zbitej szybki, uszkodzonego wyświetlacza, aparatu, głośników, portów czy naprawę telefonu po zalaniu itp.
Po wskazaniu producenta i modelu smartfona, a następnie rodzaju uszkodzenia, Digital Care podaje orientacyjny koszt naprawy. Po wyborze opcji serwisowej, klient nadaje paczkę w Żabce, a następnie otrzymuje ekspertyzę i finalny kosztorys. Naprawa potrwa do 7 dni roboczych od dnia zapłaty za naprawę. Każda realizacja jest objęta 90-dniową gwarancją serwisową na wykonaną naprawę. Klient może śledzić status zgłoszenia na portalu, a po naprawie odbiera paczkę z telefonem w wybranej Żabce.
To kolejna usługa naprawcza oferowana w sklepach Żabka. W ubiegłym roku we współpracy z woshwosh uruchomiono naprawę i czyszczenie obuwia.
Dołącz do dyskusji: Żabka pozwoli dać smartfonom drugie życie