Zaproszenie na obiad, spadek formy i bez glutenu lub laktozy w spotach Żabki (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Żabki pod hasłem „Mały wielki sklep”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy PZL i Spark Foundry.
Nowe spoty pokazują kolejne zabawne sytuacje z udziałem sprzedawców i klientów w sklepie Żabka. Tym razem bohaterami są chłopak odczuwający duży spadek formy, mężczyzna, który zaprasza kobietę na obiad, mając na myśli danie gotowe z półki sklepowej, oraz chłopak niepewny, czy jego ciotce chodziło o produkt bez glutenu czy laktozy.
W reklamach prezentowane są promocje cenowe, które obowiązują od 25 września. Część potrwa do 8 października, a część do 22 października.
W ostatnich tygodniach była emitowana była reklama Żabki promująca napój Black, wystąpił w niej jego ambasador marketingowy Mike Tyson.
Działania reklamujące Żabkę obejmują m.in. telewizję oraz internet.
Za kreację reklam odpowiada agencja PZL, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Spark Foundry.
Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 5,8 tys. placówek prowadzonych przez ponad 4 tys. franczyzobiorców pod marką Żabka. Codziennie sklepy odwiedzane są przez ok. 2 miliony klientów.
Dołącz do dyskusji: Zaproszenie na obiad, spadek formy i bez glutenu lub laktozy w spotach Żabki (wideo)