Zakład Utylizacyjny w Gdańsku po zakończeniu współpracy z Profile szuka agencji PR
Zakład Utylizacyjny w Gdańsku ogłosił przetarg nieograniczony na 20-miesieczną obsługę z zakresu PR i promocji. Miejska spółka dotychczas współpracowała z warszawską agencją Profile, z którą skończyła się umowa.
Umowę z agencją Profile gdańska firma zawarła wiosną ub.r.
- W tym czasie zbudowaliśmy solidne fundamenty dla komunikacji zewnętrznej w oparciu o dokument strategiczny i szereg działań z niego wynikających. Wprowadziliśmy też w życie poważne inicjatywy z obszaru CSR. Obecnie poszukujemy merytorycznego partnera nie tylko do kontynuacji tych zadań, ale też do wspólnego opracowania i wdrożenia strategii komunikacji wewnętrznej z elementami employer brandingu - wyjaśnia Cyprian Maciejewski, odpowiedzialny za PR spółki.
Do zadań należących do agencji, która zostanie wybrana w aktualnym przetargu należy m.in. opracowanie raportu dotyczącego zaangażowania społecznego, bieżąca obsługa z zakresu PR (doradztwo i wsparcie operacyjne) czy też przygotowanie kompleksowej księgi identyfikacji wizualnej.
Priorytetem spółki jest ograniczanie uciążliwości zakładu oraz budowa nowoczesnej spalarni odpadów. To podstawowe dwa elementy, przez pryzmat których jest postrzegany Zakład, wymagające szczególnego wsparcia komunikacyjnego sprofilowanego zgodnie z oczekiwaniami i specyfiką różnych interesariuszy.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 2 sierpnia, a warunkiem udziału w przetargu jest wpłata 5 tys. zł wadium.
Dołącz do dyskusji: Zakład Utylizacyjny w Gdańsku po zakończeniu współpracy z Profile szuka agencji PR