„Zakręć kubkiem po nagrody” w promocji Nescafé
Wystartowała loteria promująca kawę Nescafé (produkowanej przez Nestlé Polska) pod hasłem „Zakręć kubkiem Nescafé po nagrody”. Akcję realizuje agencja Unique One, a towarzyszącą temu kampanię reklamową przygotowały Publicis Poland i MEC.
Aby wziąć udział w loterii, należy kupić jednorazowo produkty marki Nescafé za minimum 25 zł, a potem zgłosić to na stronie Zakreckubkiem.pl. Konsument od razu dowiaduje się czy wygrał. Do zdobycia są nagrody pieniężne w wysokości od 100 zł do tysiąca zł oraz 100 ekspresów Nescafé Dolce Gusto.
Akcja zaczęła się 15 stycznia i potrwa do 15 marca. Jej celem jest umocnienie wizerunku Nescafé jako marki obejmującej wiele różnych rodzajów kawy. Za koncepcję kreatywną, key visual akcji i obsługę loterii (m.in. przygotowanie strony Zakreckubkiem.pl i materiałów POS) odpowiada agencja Unique One.
Działania reklamowe są prowadzone w telewizji, prasie (magazynach branżowych) oraz internecie. Przebiegają pod hasłem „Zakręć kubkiem po nagrody”.
Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Publicis Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: „Zakręć kubkiem po nagrody” w promocji Nescafé