„Zapanuj nad zielenią” - Husqvarna reklamuje wykaszarki (wideo)
W telewizji i prasie trwa kampania reklamowa wykaszarek marki Husqvarna. Akcja przebiega pod hasłem „Zapanuj nad zielenią”.
Kampania wykaszarek Husqvarny przypomina, że początek wiosny to czas wzmożonych prac w ogrodzie. Akcja pod hasłem „Zapanuj nad zielenią” prezentuje bieżący asortyment tych urządzeń oraz aktualne warunki promocji.
Kampania od 25 kwietnia obejmuje przede wszystkim telewizję (kanały z oferty TVP, Polsatu, TVN i At Media) oraz prasę (magazyny branżowe, np. „Mój Piękny Ogród”, „Top Agrar”, „Agrotechnika”, „Poradnik Rolniczy”, „Farmer”, „Gazeta Chłopska”, „Administrator”, „Zieleń Miejska”). Dodatkowo realizowane są działania direct mailingowe (wysyłka katalogu do potencjalnych klientów), a w punktach dilerskich rozprowadzane są materiały POS.
Kreacja kampanii została przygotowana przy wykorzystaniu materiałów korporacyjnych Husqvarna AB. Zakupem czasu antenowego w telewizji oraz części powierzchni reklamowej w prasie zajął się dom mediowy Maxus Global, a za zakup reklam w prasie branżowej odpowiadał dział marketingu firmy Husqvarna Poland. Natomiast realizacją działań public relations i niestandardowych eventów zajmuje się agencja ComPress.
Dołącz do dyskusji: „Zapanuj nad zielenią” - Husqvarna reklamuje wykaszarki (wideo)