180heartbeats + Jung v Matt promuje Husqvarnę w social media
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt wygrała przetarg na obsługę Husqvarna Poland w mediach społecznościowych. Realizuje już dla producenta kampanię pod hasłem „Z czasem możesz wszystko” reklamującą automatyczne kosiarki Husqvarna Automower serii X-line.
Do kampanii kosiarek Husqvarna Automower serii X-line zaangażowano Dominika Strzelca - ogrodnika znanego z TTV, oraz blogerów Magdę Kogut-Wałęcką (autorkę Szczesliva.pl) i Macieja Mazurka (autora Zuch.media). Będą oni testować promowane kosiarki.
Ponadto uruchomiono internetowy konkurs, w którym setka uczestników otrzyma kosiarki Automower do testów. Potem będą oni przez trzy miesiące relacjonowali w mediach społecznościowych prace w ogrodzie z wykorzystaniem urządzenia oraz opisywali, ile dzięki temu zyskali czasu na różne lubiane przez siebie zajęcia.
W przetargu brały udział jeszcze dwie agencje, nie podano ich nazw.
Umowa ze 180heartbeats + Jung v Matt została podpisana na czas nieokreślony.
Dołącz do dyskusji: 180heartbeats + Jung v Matt promuje Husqvarnę w social media