Zmiany redakcyjne w sekcjach 'Pulsu Biznesu'
Od poniedziałku 6 października dziennik "Puls Biznesu" (BonnierBusiness Polska) wprowadza zmiany w sekcjach tematycznych. Gazetaodchodzi od charakteru sekcji wyłącznie branżowych na rzeczinformujących o stanie branży, nowościach, prognozach i ich wpływiena biznesową działalność.
- Najważniejszym celem poszczególnych sekcji jest wskazywanieczytelnikowi, niekoniecznie reprezentującemu daną branżę, okazjibiznesowych i prezentowanie wiedzy - jeśli nie o szczegółach, to otendencjach - mówi Jacek Ziarno, redaktor naczelny "PulsuBiznesu".
Redakcja będzie koncentrować się na systematycznym podawaniuinformacji o charakterze narzędziowym (ceny, stawki, tendencje) wpostaci stałych rubryk (tabel i infografik), do których czytelnikbędzie mógł zajrzeć co tydzień. W sekcjach znajdzie się równieżwięcej rankingów i zestawień, tematów kontrowersyjnych iaktualnych.
Nowe sekcje w "Pulsie Biznesu" to: "Reklama i media" (będzie sięukazywać poniedziałki), "Lokale i grunty" (wtorki), "Ludziebiznesu" (środy), "Biznes i technologia" (także środy), "Transporti logistyka" (czwartki) oraz "Kariera i praca" (piątki).
Średnia sprzedaż ogółem "Pulsu Biznesu" w okresie od stycznia dolipca br. wyniosła 18 874 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Zmiany redakcyjne w sekcjach 'Pulsu Biznesu'